Ariana pov.

We komen aan bij mij thuis. “Kom maar mee binnen!” ik doe de deur open en zo gaan we samen naar binnen. “Hallo!” “Hallo mama. Ik kom mijn kleren halen. Ik ga mijn boeken dan wel thuis laten. Aangezien ik dan morgen niet naar school ga.” “Ja, is goed.” Zayn weet niet echt wat te doen en staat daar maar wat te staan. “Mama, dit is Zayn, jongen van mijn klas.”
“Hallo Zayn.” “Hallo mevrouw..” mijn mama begint te lachen en we lopen samen de trap op. Als we op mijn kamer komen geeft hij mij een kus. Hij moet hier echt mee stoppen voor ik nog eens smelt. Ik doe mijn kast open en twijfel een beetje over wat ik moet aandoen.. Ik pak een kort broekje en topje mee voor vanavond en voor morgen euh.. “Zayn! Help, ik heb een klerendilemma.” Hij komt bij me staan en kijkt in mijn kleerkast. “Die zwarte skinny met dat wit topje en je zwart baseballvestje. Zal je perfect staan. Maar eigenlijk staat alles jou perfect.” Ik bloos en pak mijn kleren uit de kast. Ik steek ze in mijn handtas en als ik alles in mijn handtas gestoken heb lopen we terug naar beneden. “Mama, ik ben weg. Ik stuur je morgen nog wel.” Ik geef haar een kus en Zayn zegt nog eens goede avond en we zijn weg.
“Je vond het raar om mijn mama te zien?” “Ja, ik ben niet echt zo goed in conversaties met ouders” en hij begint te lachen. 10 minuten later komen we bij Zayn thuis aan. “Zayn, ik ga me douchen als het goed is?” “Ja, is goed! Ik zal handdoeken brengen enzo!” “Ok!” Ik ga naar de badkamer en pak mijn kort broekje en topje uit mijn handtas. Ik ga onder de douche en Zayn komt binnen met de handdoeken. Na een tijdje onder de douche gestaan te hebben kruip ik vanonder de douche, sla een handdoek rond mij en doe een handdoek rond mijn haar en ineens komt Zayn binnengestormd. Hij loopt naar toilet en ik zie hem overgeven. Ik ga naast hem staan. Ik ga gehurkt zitten en streel over zijn rug. “Gaat het?” “Ja hoor..” en hij loopt terug de badkamer uit. Ik doe mijn kleren aan, droog mijn haar, steek mijn haar op een dot en ga naar Zayn die rustig in de zetel zit. Ik geef hem een kusje op zijn wang. Ik ga in de zetel zitten en hij slaat zijn arm om me heen. Ik voel me zo veilig bij hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen