@Dean Houston


"Zeg iets Dean, alsjeblieft! Waarom zit er bloed bij je neus?" Ik hoor de paniek in Maritt's stem. Eerst zat ik nog te twijfelen of ik dit wel tegen haar moest zeggen, want als mijn vader hier achter komt... Maar ik houd het echt niet langer meer vol. Iemand moet me helpen, en de enige die ik op dit moment in vertrouwen kan nemen is Maritt. "Uhm nou het zit zo.." Ik slik even, maar gooi het er dan uit. "Ik word geslagen door mijn vader..." zeg ik zacht, en ik voel een brok in mijn keel komen. "Mijn moeder weet nergens van, want hij doet als zij in de buurt is ineens heel lief, alsof er niks aan de hand is." Krijg ik er met moeite uit. "Oh my god.." hoor ik Maritt zachtjes fluisteren. Ik kan mezelf niet langer inhouden en tranen stromen langs mijn wangen. "Al die keren dat ik blauwe plekken had was niet doordat ik gevallen was of zo, maar door mijn vader." zeg ik tussen het huilen door. Vol ongeloof kijkt Maritt me aan, en pakt me dan heel lief beet. "Dean, ik zal je helpen, dat beloof ik. Je moet dit echt tegen je moeder zeggen." "Nee!! Mijn vader zal me vermoorden, dat kan echt niet Maritt. Tenslotte wil ik mijn moeder geen pijn doen." "Dat snap ik, maar wat wil je dan, dat hij zo door blijft gaan? Luister naar me Dean, ga naar je moeder. Zij verdient zo'n man niet!" Ik zucht diep. Ik weet best dat Maritt gelijk heeft, maar ik ben veel te bang dat het helemaal verkeerd zal gaan als ik het zeg. "Ik weet het nog niet Maritt.. Maar beloof me dat je dit echt tegen niemand zegt oke?" Er is even een korte stilte maar dan zegt Maritt: "Oke ik zal het tegen niemand zeggen. Maar jij moet mij dan beloven dat je echt hulp gaat zoeken." Had ik dit maar nooit gezegd, nu komen er alleen maar meer problemen. "Ik weet nog niet wat ik ga doen zeg ik je toch. Ik ga." Een beetje boos ga ik naar beneden en doe de deur open. "Dean, wacht!" hoor ik achter me, maar ik heb hier geen zin in dus ik loop door. Ik trek de deur achter me dicht, en begin te rennen. "Kom terug! Dean!!" hoor ik weer, maar ik blijf rennen. Hijgend kom ik aan bij het strand. Ik trek mijn kleren uit en duik het water in.

Reageer (1)

  • iBiebersGirl

    Aawh arme Dean!
    Snel verder! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen