Bella POv
Ik had al een van de bedden opgeëist, toen Aurora het bovenste bed nam, snel deed ze haar kleren in de laden en ik haalde mijn kleren uit de laden die ik had volgestopt. Hopelijk was snel de aanbouw klaar want ik wil niet weten hoe het gaat komen als we straks op elkaar uitgekeken zijn. Dit zal nog lang kunnen duren, de voordeur bel ging en snel schoot ik naar het raam, ook Aurora volgde me en samen keken we naar buiten er kwam een getinte jongen de truck uit en hij hielp de man met hem in de rolstoel zetten. Samen met Aurora liep ik naar beneden en stapte we naar buiten. De jongen keek ons even kort aan en daarna naar Charlie. "He charlie alles goed?" zei de jongen met een wat zwaardere stem, Charlie knikte naar de jongen en de man en glimlachte kort. Ik en Aurora keken elkaar even aan en wendde al snel weer af van elkaar. Ik keek even rond en ging daarna maar zitten op het vochtige gras. Ik had als ik het goed had nog voldoende broeken dus het kon me niet echt schelen. "Aurora vanavond kook ik en was jij af, morgen is het andersom. Of wil je het eten van Charlie proeven en vervolgens in het ziekenhuis belanden?" vroeg ik was speels naar de ik kreeg geen antwoord maar toch trok ze haar schouders even op. Wat ik maar maakte als een korte ja. Al snel waren we met ze alle terug naar binnen gegaan en keek Charlie ons even aan. Wat zou hij nu van ons willen, we kenden de jongen en de man helemaal niet, maar toch voelde het een beetje vreemd. Ik draaide me om en liep de trap op, nog voor ik halverwege was riep Charlie me terug. "Bells er staat buiten iets op jullie te wachten, hier zijn de sleutels." zei Charlie zacht terwijl hij de sleutels naar me toe gooide en ik ze netjes opving. Ook al was mijn cordinatie niet helemaal zoals het moet toch ving ik ze en zette ik voort naar de deur, met Aurora op me hielen, buiten stond een grote rode truck op ons te wachten dus. Snel stapte ik in aan de bestuurders kant en Aurora aan de bij reiders kant. We glimlachte kort naar mekaar en al snel had ik alles wat ik moest weten om dit grote bakbeest te kunnen bedienen. "Heb je al een rijbewijs?" vroeg Aurora zacht aan me toen ik de motor startte. Ik knikte naar der en al snel was het gesprek weer gedaan zoals het gekomen was. Ik controleerde alles nog even vlug en stapte daarna uit. "Charlie eet de visite ook mee?" brulde ik vanuit de keuken, ik kreeg geen antwoord terug dus ging der maar vanuit dat ze mee aten. Al snel had ik de lasagna in de oven en liet ik het 40 minuten gaar worden in de oven. Nam rustig plaats in de woonkamer en keek Charlie even aan. "Dankje Char-Pap voor de truck, is wel makkelijker voor school, ik zal der voorzichtig mee wezen en ook Aurora zou der wel voorzichtig mee omgaan." zei ik zacht waarna ik haar even aan keek, en zij naar me knikte.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen