Bella POV
Charlie ging Aurora halen van het vliegveld, ze kwam bij ons wonen in Forks.
Ik was gelukkig al twee weken eerder aangekomen dan Aurora dus ik mocht me eigen voorkamer weer terug.
Daar kon ik heerlijk naar de bossen kijken als ik bij me raam was, maar ik kon ook iedereen zien aankomen.
Ik vond het wel jammer ik kon niet zo goed met aurora opschieten maar veel keus hadden we niet.
Charlie was nog bezig met een kleine aanbouw zodat we beiden een eigen kamer konden krijgen.
Helaas moest ik dus mijn kamer vanaf vandaag met haar gaan delen.
Aan Charlie zal het allemaal niet liggen, we moesten er maar het beste van maken.
Aurora zou rond een uur of twee aankomen op Seattle, dus ik had nu mooi de tijd om me stuk kamer op te ruimen en haar deel kaal te laten zodat ze het straks zelf allemaal kon gaan doen. Ik zou haar best wel willen helpen maar dat zou ze niet graag willen.
Ze is best wel mensen schuw, en daarom sprak ze haast niet met andere, deed ze dat wel dan had je geluk.
Je kon wel met haar contact krijgen maar als je een verkeerd woordje zij had je de grootste ruzie met haar.
Ook moest je soms inhouden met woorden als je maar een verkeerde teen bewoog kon zij heel erg fel zijn.
Ook kon zij een grote Bitch zijn en moest je niet met haar spotten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen