Ariana pov.

Wat moet ik nu doen? Vroeg hij me nu net echt of ik ZIJN meisje wou zijn? Ik weet het niet.. Maar ik moet hem toch een antwoord geven, ik kan hem toch niet in onzekerheid achterlaten.. Er springen tranen in mijn ogen en ik geef hem een knuffel. Ik wil niet dat hij ziet dat ik ween voor hem. Ik weet echt niet meer wat te doen. Ziet hij me echt graag? Ja toch? Anders zou hij me toch niet gekust hebben? Allemaal vragen spoken door mijn hoofd. Als ik me uit zijn armen kan trekken, dan ziet hij de tranen over mijn wangen stromen. “Wat is er? Heb ik iets verkeerd gedaan of gezegd?” “Nee… He….het is gew…gewoon.. ik kan ge…geen ja zeg…zeggen..” “waarom niet dan? Ligt het aan mij? Ik hou echt van jou..” “Sorry, maar ik kan het nog niet..” Er rolt een traan over zijn wang en hij gaat in de zetel zitten ver van mij. Ik wil weg.. Ik stap naar de deur en ineens komt hij achter me gelopen en houd me tegen. “Loop niet van me weg. Ik meen het echt met je ! En als je nog even tijd wilt, dan snap ik dat wel hoor..” en hij trekt me in zijn armen. Ik laat de tranen stromen. Ondertussen hoor ik hem zachtjes snikken. Ik kijk naar zijn gezicht. “ik hou van jou” fluister ik zachtjes.. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht, pakt mijn hand en we gaan terug in de zetel zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en zo zitten we daar 20 minuten lang. Ineens springt Zayn recht en hij loopt naar de keuken. Ik blijf rustig zitten en als ik merk dat hij 10 minuten later nog niet terug is, ga ik toch ook maar eens naar de keuken. Als ik in de keuken kom zie ik dat hij aan het koken is. “Wat ga je maken?” “Spaghetti, ik heb gehoord dat dat je lievelingseten is.” Ik begin te blozen en help hem. Na een halfuurtje zitten we aan tafel en gaan we beginnen eten. Hij verrast me echt keer op keer. Veel meisjes zouden geluk hebben met hem.

Zayn pov.

Ze is zo mooi, lief, schattig, grappig.. Ze is gewoon perfect. Ik ben aan het eten en toch kan ik het niet laten de hele tijd naar haar te kijken. Ik zie dat ze soms terugkijkt en dan hebben we toch wel even oogcontact. Ik heb een idee.. Misschien kan ik haar dan van gedachten veranderen en heb ik haar toch als mijn meisje. “Ariana?” “Ja?” “Ik wil niks overhaasten, maar, ik heb een vraagje. Wil je blijven slapen? Je moet niet bij mij in bed liggen, ik kan ook in de zetel liggen en jij in mijn bed hoor ! Maar ik wil gewoon de avond met je doorbrengen, gewoon wij 2 alleen. Niemand die zich ertussen moeit, wij 2, plezier maken. Wil je?” ze twijfelt een beetje.. “Ik bel mijn mama”.. Ze stelt zich recht en pakt haar gsm. Ze belt naar haar mama.. Een beetje later komt ze terug. “Het mag, als ik wil, wil mijn mama morgen zelfs naar school bellen, dat ik ziek ben, dus ik niet naar school kan.” “Is goed, dan ga ik ook maar niet.” Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Als ons eten op is loop ik naar boven en maak mijn bed deftig op voor haar. Ze komt achter me gelopen, pakt mijn arm en draait me naar haar. “Ik wil niet alleen liggen vannacht terwijl ik iemand bij me kan hebben.. Slaap bij me vannacht..” ze kijkt in mijn ogen en het is net alsof ik verdrink. Ik kom steeds dichter en dan voel ik haar lippen op de mijne. Ze kust me terug. Ik ga op mijn bed zitten en zij naast me, ondertussen kust ze me terug. Wow, dit gevoel is echt perfect. Zij moet gewoon mijn meisje worden ! Als ze haar lippen van de mijne haalt voel ik ineens een vinger in mijn zij. Ik lach en doe hetzelfde bij haar. Ik kietel haar tot ze neerligt en de tranen in haar ogen staan van het lachen. “Zayn.. We moeten eerst naar mijn huis.. Slaapkleren enzo..” “ja, is goed..”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen