Eighty-Seven
Voor het eerst dat ik weer een keer iets schrijf!
Sorry, heb helaas echt heel weinig tijd!!!
Hoop dat jullie nog blijven lezen! Xx
@Justin Drew Bieber
Ik doe de deur van Maritt's huis achter me dicht en loop de tuin uit. Ik kijk nog heel even achter me naar binnen en zie dan dat Maritt Dean een kus geeft. Dan begin ik te twijfelen. Ik heb haar nooit eerder gevraagd of Dean haar vriendje is, en als hij dat niet is, ze misschien wel een ander vriendje heeft. Misschien ziet ze mij alleen maar als een goede vriend en verbeeldde ik het me net dat ze dichter naar me toe kwam om me een kus te geven. En al die keren dat ze zo lief naar me keek, was dat dan ook allemaal alleen maar vriendschappelijk? Ineens voel ik een lichte paniek in me opkomen. Ik moét weten of ze nog single is of niet, maar hoe? Peinzend loop ik door de straat heen richting mijn huis. Misschien is het het beste als ik het haar maar gewoon vraag, want hoe moet ik er anders achter komen? Gewoon in een gesprek op het juiste moment het haar vragen. Zo moeilijk zal dat toch niet zijn?
@Maritt Overbeek
"Hey Dean!" zeg ik als Justin de deur sluit, en ik geef hem een zoen. Hij slaat zijn armen om me heen en pakt me even stevig vast. "Zullen we naar mijn kamer gaan?" vraag ik hem, en hij knikt instemmend. Eenmaal in mijn kamer plof ik op bed neer en klop ik naast me op het bed als teken dat hij naast me kan zitten.
Langzaam komt hij naar me toe lopen en gaat zitten. "Waarom kijk je zo moeilijk?" Ik kijk hem aan, maar meteen kijk hij naar de grond. "Maritt, wat ik je nu ga zeggen mag absoluut niémand weten." Geschrokken pak ik hem beet en ga iets dichter naar hem toe zitten. "Dean wat is er, ik zal het tegen niemand zeggen echt niet!" Wat wilt hij me zeggen, is het heel erg of of... Verward kijk ik hem aan en zie dan aan de rand van zijn neus een randje opgedroogd bloed zitten. "Zeg iets Dean, alsjeblieft! Waarom zit er bloed bij je neus?"
Reageer (1)
Yessssjes je hebt weer een hoofdstuk gescheven!
1 decennium geledenSuper! Verdur!