Degree 43 - Hayden Miller
Yoooowww
ik ben de hele dag in het Limboland geweest .
Limburg dus .
Wat vrienden van me staan daar op een camping dus gingen mijn broer en ik er heen . Samen met m'n moeder trouwens , maarja die lag alleen maar op de achterbank te pitten.. Das het voordeel van een broer die 18 is en z'n rijbewijs heeft .
ik ben de hele dag in het Limboland geweest .
Limburg dus .
Wat vrienden van me staan daar op een camping dus gingen mijn broer en ik er heen . Samen met m'n moeder trouwens , maarja die lag alleen maar op de achterbank te pitten.. Das het voordeel van een broer die 18 is en z'n rijbewijs heeft .
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
Houston, NOW we've got a prob! Xx
1 decennium geledenOMG what een lang hoofdstuk was dat!
1 decennium geledenIk hou van lange hoofdstukken <3
Thank you
Liefs xx
Jeeeeeejh jw hebt 15 kudo's snel verder jij!!
1 decennium geledenAaaaaaaw kven benieuwd!!!!!!!
1 decennium geleden"Houston, we have a problem"
Dussssss.... ik heb echt al eeuwen geen reactie meer geplaatst, en dat spijt me heel erg. Sorry.
Ik had het een beetje moeilijk de laatste tijd - sorry. Maaaaaar......... ik heb voor het eerst iemand verteld over mijn probleem, en at lucht wel op haha (:
oke. omdat ik al 3 hoofdstukjes geen reactie heb geplaatst, wordt deze extra lang.
Lieve hayden, je bent niet de enige - ik schaam me dood tijdens dat liedje. Elk jaar opnieuw. Spijtig genoeg.
Dit moest gewoon even. Ik heb net het vrslag van de meet & greet winnaressen gelezen in de joepie, en babette (zo heette het meisje) hEEFT HARRY'S KRULLEN MOGEN AANRAKEN EN OMG NU BEN IK DUS JALOERS EN ER ZAT OOK EEN ONE DIRECTION @ SPORTPALEIS IN DE JOEPIE EN DIE HANG IK OP BOVEN MIJN BED (LOGISCH IK HANG ELKE ONE DIRECTION POSTER OP) DUS NU GA IK ELKE NACHT WENEN BC 1 MEI WAS DE BESTE NACHT VAN MIJN HELE LEVEN EN IK KAN NOG STEEDS NIET GELOVEN DAT IK ZE ECHT HEB GEIZEN - HET VOELT AAN ALS EEN DROOM WAARUIT IK ELK MOMENT KAN WAKKER WORDEN. OOKAL IS HET AL MEER DAN EEN WEEK GELEDEN EN ZIJN DE JONGENS BELGIE AL LANG VERGETEN. WHATEVER. IK VERGEET ZE NOOIT.
kleine uitbarstingok. haha, de reactie wordt toch iets korter dan gepland, sorry ):
Happy birthday hayden!
I love you. 1 decennium geleden