002
Ik liep naar het eerste huis dat ik zag. Toen ik het bordje las schrok ik even. Er stond fam. Black. Mijn geschrokken gezicht veranderde in een kleine glimlach. Ik zocht naar de bel. Maar naar een paar minuten zoeken bedacht ik me dat er wel eens geen bel kon zijn. Ik klopte geduldig op de deur. Ik hoorde van binnen iemand schreeuwen. ‘Jacob door.’. niet veel seconde later stond er een brede, shirt loze, knappe jonge voor mijn neus. Ik betrapte me erop dat ik aan het staren was en stak mijn hand uit. ‘Ik ben Belle. ‘ zei ik met mijn domme hoofd. Toen ik zijn gezicht zag herstelde ik me. ‘ I’m sorry. I’m Belle.’ Hij schudde mijn hand. Wow wat was hij warm. ‘I… I’m Jacob. Why are you here?’ vroeg hij voorzichtig. Ik zocht een lange tijd naar de goeie woorden. ‘my full name is Belle Black’ zei ik snel. Hij keek me met grootte ogen aan. ‘ uuuh come on in.’ Zei hij naar een tijdje. Volgens mij stonden we al een dik half uur bij de deur. Maar dat maakt niet uit. Ik werd naar binnen gelaten. Toen ik de gang in kwam zag ik een oude man in een rolstoel. Ik liep naar het toe en stelde me voor. ‘Belle Black hu?’ ‘yes sir.’ Zei ik beleeft terug. ‘please call me Billy’ stelde de man voor. ‘okey’ zei ik verlegen. ‘So what brings you here?’ ondertussen was ik al op de bank geplaats en had ik een glas cola in mijn handen gedrukt gekregen van Jacob. ‘Well, that’s a long story.’ Begon ik maar jacob onderbrak me ‘Tell the short version.’ ‘I was planning to do that, Jacob. So. Ten years ago my father died in a car crash. My mom did get depressed and started to drink very much. She also started to hit me stuff like that.’ Begon in langzaam. Ze keken me allebei erg geinterreseerd en stonden erop dat ik verder ging zo dat deed ik ook. ‘But, before my dad died he tolled me that whenever I had a problem I cloud go to my Family in Forks. So here i am. Asking for help.’ ging ik verder en toen drong het pas tot me door dat er een traan over mijn wang liep. Snel veegde ik het weg en keek naar Billy en zijn zoon. ‘How was your father?’ vroeg Billy. ‘Like in a name?’ vroeg ik met mijn blonderigheid. Hij knikt. ‘my father’s name was Jackson Black.’ Op dat moment keken Jacob en Billy elkaar aan met zo’n –zou het echt zo zijn- look.
Er zijn nog geen reacties.