POV Lynn :)

Lynn
De schijnwerpers belanden weer op het podium waar niet veel later de jongens weer verschijnen. Harry heeft een beetje een rood hoofd voor zover ik kan zien. Hij steekt zijn duimen in de lucht, 'Are you ready for Rock Me?!'' roept Niall door de microfoon. Het publiek begint weer te gillen en de vijf jongens beginnen te zingen. Faya, Kikki en de rest in de zaal zingt uit volle borst mee. Tenminste, als je het zingen wilt noemen. Ik noem het eerder schreeuwen.
Gek genoeg kijkt Harry mijn kant helemaal niet meer uit, en staat hij helemaal aan de andere kant, alsof hij me ontwijkt..

Na het concert lopen Faya, Kikki en ik zo snel mogelijk naar buiten om de drukte te ontwijken, ik zie mijn moeder al van en afstandje staan met haaropvallende zwarte jas en haar blonde haar.
Snel loop ik naar haar toe en duik ik de auto in. Faya en Kikki hebben het de hele rit over het concert, nu weet mijn moeder nog meer dan ik. ''En, ?Lynn.. Hoe heb jij het gehad?' vraagt ze. Ik geef geen antwoord en draai mijn hoofd weg. 'Dat heb je al van die twee achterin gehoord denk ik?' zeg ik toch.
'Nou nou, niet zo boos.. Ik heb je toch niks misdaan?'' Ze heeft gelijk, soms kan ik wel huilen om hoe ik tegen mijn moeder doe... Alles wat ik mee maak reageer ik op haar af. ''Sorry'' zucht ik, ''Het was vreselijk.' Mijn moeder zucht ook en geeft verder geen antwoord.
Na een halfuurtje komen we thuis aan en verdwijn ik meteen mijn kamer in en pak ik mijn iPhone.
Een nieuw bericht, zeker van Grace.. Ik schrik meteen als ik de sms open..
Harry: Heyy Lynn (h) Gaat het weer een beetje van vanavond? Ik zag je weggaan.. I still Love you, Kisses, Harry
Mij hart gaat tekeer als een gek Ik ga op de grond zitten en probeer met trillende handen iets terug te typen.
Lynn: Hey Harry, Jeah i'm okay. Jij? xxx Ik leg mijn telefoon naast me op de zachte grond. Ik lig wel vaker op de grond, daarom ben ik ook zo blij met mijn vloerbedekking.




En weer een stukje :)
What do you think??
Vandaag start nieuwe story :D
Noujaa, nieuw.. Ik neem hem over van een vriendin, vandaag activeer ik hoofdstukje 1!
De story is er wel al, abo/kudo/reacties zijn allemaal welkom!!

xoxo

Reageer (2)

  • Marly2801

    schattig!
    snel verder!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • mhiwhiwhi

    Mooi geschreven!
    Waarom heeft hier nog niemand op gereageerd
    JULLIE ZIJN GEEN LIEVE MENSEN!!
    Mijn abo heb je
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen