ik krijg nog steeds geen reacties is mijn verhaal niet zo goed

Diana Lily Simons

Wat een stomme vakken. Ik had net mijn kluisje opgedaan en mijn rooster kwam er letterlijk uitvallen. Ik had vandaag een blokuur geschiedenis, Aardrijkskunde, Spaans en Duits. Een blokuur geschiedenis wie verzint zoiets! Sky kwam eraan lopen met een rood hoofd. In welke klas zit jij Dia vroeg ze. Ik zit in ehm.... wacht even mijn rooster pakken. ik deed mijn tas open en haalde mijn rooster eruit. In 3A jij. Oh jammer je zit niet bij mij ik zit in 3c zei ze. Er kwamen een jongen aanlopen en tikte Skylar op haar schouder. Ze draaide zich om. Oh hallo seth. He zei de jongen die dus blijkbaar seth heette. Sky moet ik met je meelopen naar het lokaal? Ja Diana zit niet bij ons in de klas dus wil je dat. Seths gezicht klaarde meteen op en hij keek met een verliefde blik op Sky terwijl zij zich weer naar mij draaide. Ik gaf haar een knuffel en zei: tot straks Sky. Ik liep weg. Op weg naar een blokuur geschiedenis yeey. (hoor mijn sarcasme). Ik vond het lokaal en ging naar de leraar om mijn briefje te laten tekenen. We hadden een briefje gekregen waarop de leraar zijn of haar handtekening op moest zetten zodat de administratie wist dat de leraren ons hadden gezien. Hallo ik ben meneer irokan. ( ik wist niets.). Wacht maar even dan kun je je zo voorstellen. Oke ik ben Diana Simons en ik en mijn tweelingzus zijn hierheen verhuist. De reden waarom gaat jullie niks aan. Ik ging zitten op de enige vrije plek naast een jongen die zich voorstelde als Matt. Hij zag er nogal uit als een nerdje dus ik zou wel moeten opletten. Deze dag word nog lang.......

Reageer (1)

  • Sonyara

    Whahaha!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen