3
quinty roept naar de man dat ze een brandweer moeten gaan halen maar cas heeft een beter idee hij laat zich uit het zitje glijden en roept tegen quinty PAK MIJN BENEN EN TREK ME NAAR BENEDEN quinty springt in de richting van cas zijn benen maar hij is nog te hoog wee komt er een windstoot cas vlieg weer de lucht in hij probeert zich wee in het zitje te hijsen maar dat lukt hem niet quinty heeft een idee bij de sqouting groep had ze geleerd hoe je in een boom moet klimmen ze rent naar de duinen waar cas heen gewaait is en klimt daar in een hoge boom op de hoogste tak blijft ze zitten, daar komt cas aangevlogen , quinty pakt zijn benen en trekt hem omlaag het lukt roept ze het lukt me !!
als cas en quinty weer in de auto zitten is het er dood stil . eenmaal bij het vakantie huisje aangekomen gaan cas en quinty nog even naar het kleinen strandje om te zwemmen . brrrrrrr roept cas die als eerste het water in rend . quinty lacht . ze kijkt rond ,haar blik valt op iets aan de waterkant ze kan het niet goed zien maar het lijkt op een grote vis . CAAASSSS roept quinty CAAAAS KOM IS . cas komt aangerend , moet je kijken wat dar licht is dat een dolfijn ?? cas rend er naartoe . quinty rend achter hem aan een dolfijn roept quinty het is een dolfijn !!!!
Er zijn nog geen reacties.