Foto bij Chapter Nineteen

DIE FOTO'S MOESTEN HARRY HEEFT GEWOON ZO'N SEXY WASBORDJE! En sorry,Anne maar ik kan foto ook nie doen :(
Ik zat net zo leuk met Anne op wapp,en ik heb buiten onweer,dan wilt ze een filmpje of foto ervan XD K luister nu Adele die vrouw heeft echt een prachtige stem,ze is echt mijn zang voorbeeld,ik wil ook zo goed worden als haar alleen met pop liedjes dan.
En ik vind Harry zijn gesprek met zijn moeder cute geschreven al zeg ik het zelf XD En ik zal nu stoppen met kletsen :P
Xxxx Noa

Harry Styles

'IK HEB EERSTE TWEE UUR VRIJ!'Roep ik blij door de kamer heen zodra Louis weg is.Wacht eens even,ik moet ook nog een pak hebben.Ik bel mam wel of ze die komt bregen,ik ben nu te lui.'Mor,ik moet even iemand bellen.'Fluister ik in Morgan haar oor,en ze gaat recht op zitten.Ik pak mijn telefoon en loop naar de gang.Daar zoek ik mijn moeder in mijn contacten op en klik op bellen.'Hoi,mam'Zeg ik vrolijk als ze op neemt.'Harry!Moet jij niet op school zitten?Je bent toch niet geschorst?'Klinkt haar stem verbaast.Een kleine grinnik verlaat mijn mond.'Ik heb eerste twee uur vrij.Maar wat ik wilde vragen,ik heb voor vanavond een pak nodig.Want er is een bal en jah mijn andere pak die ik hier heb zit in de was.'Kom ik maar meteen ter zake.'Tuurlijk schat! Ik zoek je pak op en breng hem.Doeg lieverd'Hoor ik mijn moeder weer.'Doeg mam,ik hou van je.'Antwoord ik.En dan hang ik op.Meteen loop ik weer naar de woonkamer,en ga naast Mor zitten.'Naar wie belde je?'Vraagt ze nieuwschierig terwijl ze me smekend aan kijkt.'Ja,dat ga ik nou niet zeggen,dat is een verrassing.'Antwoord ik alleen,en ik geef haar een kus op haar wang.Eens zien wat kan ik cadeau aan haar geven? Ik heb het,ik sta op en loop naar de deur toe pak mijn jas en ga in de auto zitten.Ik rij naar de juwelier toe,en vraag of hij in een ketting iets kan laten schrijven.Ik kies een mooite ketting uit met een hartje en een klavertje vier in het zilver.'Wat wilt u er in hebben meneer?'Vraagt de man.'Schrijf er maar in I Love You Morgan With My Heart'Antwoord ik tegen de man.

Reageer (1)

  • XLouisLoverX

    Cute Aaahhhh dat gaat Lou ff net iets anders doen hè xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen