One. moving
comments are welcome :'D en ik zal er aan denken bij de volgende hoofdstukken!!
xx Danielle
‘nee nee nee nee.’ riep ik naar mijn, zoals gewoonlijk, dronken moeder. ‘ik ga geen alcohol voor je halen alleen omdat jij dat niet meer mag!’ hervatte ik weer. ‘waarom niet?’ vroeg ze. En toen had ik het gehad. Ik pakte mijn paspoort, mobiel lader en rende naar mijn kamer. Deed mijn deur op slot en pakte de oude weekendtas onder mijn bed vandaan. Gooide het op bed en vulde het snel. Ik pakte mijn rugtas en deed daar alle praktische dingen in. Ik liep naar mijn computer en boekte een enkele reis naar Amerika. Grappig en gelukkig kende ik mijn moeders pincode dus kocht het lekker met haar geld. ik wilde altijd al naar Amerika, dus dat kwam goed uit. Ik opende mijn raam en gooide mijn weekendtas naar beneden. Ik gooide behendig mijn rugtas daar bovenop. Ik hoorde mijn moeder aan de deur bonken en hoorde een sleutel in het slot gaan. Ik sprong zelf ook het raam uit. Het was best hoog, maar ik had mijn hele leven zo’n beetje al op freerunnen gezeten dus het was geen probleem. Pakte mijn spullen en rende naar de weg. Ik belde ondertussen een taxi en ik hoefde niet lang te wachten of hij was er al. Ik zei dat hij naar schiphol moest rijden en naar een kleine 3 kwartier rijden was hij er. Ik betaalde en pakte mijn spullen met gemakt op. Hij keek me aan alsof ik 2 bij 2 was of zoiets. Ik gooide het van me af en liep naar het vliegveld. Checkte in en liep naar mijn gate. Het vliegtuig zou zo gaan vertrekken. Ik ging naar Forks, omdat ik daar familie heb wonen. Dat heeft mijn vader mij voor hij overleed verteld. Ik weet niet waarom, maar nu vond ik het toch wel fijn. Na een par uur vliegen waren we er eindelijk. Het was al laat dus ik besloot om meteen een taxi te pakken en naar Forks te gaan. Toen ik aan kwam was het zo lekker rustig en stil en mooi. Toen ik verder wilde lopen vroeg ik me af waar mijn familie woonden. Nou dat zullen we zo wel te weten komen en liep verder.
Reageer (1)
Omg, snel verder!
1 decennium geledenxx