Filice tomlinson
Johannah ? Zeg ik vragend als ze niet uitstapt en wegrijd . Oke dit was raar .
Ik bel aan en wacht tot die open gaat .Harry? Zeg vragend en zie hem bang kijken .
Ben je een fan hoe kom je aan ons aderes ? .Ik kijk hem vragend aan en schiet in de lach .
Filice tomlinson ! zeg ik grijzend en steek mijn hand uit naar hem .
Hoef ! Hij heeft me een hand en laat me daarne binnen .
Waar is lou ? Ze zijn naar de winkel en ik moest op je wachten . Zegt Harry waardoor ik glimlach .
Dankje ! . Hij kijkt me vreemd aan waardoor ik weer in de lach schiet .
Je bent net Louis ! . We hebben inderdaad veel geneen met elkaar !
Wie ? Ik kijk op en zie Liam staan . Ik-Harry ik zij toch dat je je vriendinen moest thuis laten ! Ik kijk Harry vragend aan die net het zelvde terug kijkt .
Filice ! Ik lachend om en zie Louis naar me rennen.Help !! Roep ik luid en spring naar harry toe .Waardoor we bijden op de grond vallen . Ik kijk met pijn naar Harry die op mij licht .S--Sorry .zegt hij en gaat snel van me af . Louis waarom ben ik hier en niet bij tan-Jij blijft bij ons !! Zegt Louis waardoor ik glimlach .
Waar moet ik slapen ? Louis krapt even door zijn haar en zucht . Daar hebben we niet aan gedacht .
Elke dag bij iemand anders ? Stelt Liam voor waardoor ik goedkeurend knik .
Bij wie eerst ? Bij mij !! Roept Harry luid waardoor ik alweer eens in de lach schiet .wat is dit ?
....Ik ga slapen mompel ik zachtjes en sta op .Ik ga wel mee zegt Harry me wat gejoel oplevert .
Jongens ! Harry grinnikt en loopt me achterna .
Eerst kamer links.Zgt harry me waardoor ik knik .Ik loop de kamer in en zet me op bed .
Euh ik kleed me wel om in de badkamer .Ik knik en zie hem weg lopen .
Ik doe vlug mijn piama aan en leg me in het bed en wacht op Harry .
Hé . Doe mijn ogen open en kijk harry aan .
Hmm ? Ow je sliep al .Zegt hij geschokt wat me doet grinniken .
Geeft niet .zeg ik stil . Ik hoor hem opgelucht zuchten .
Harry legt zich neer net iets verder van me . Ik zucht en zie hem vragend omdraaien .
Wat is er ? . Niets zeg ik stil .En zie hem knikken .Als hij zijn ogen sluit kruip ik zacht naar hem toe en leg me tegen hem aan .
Wat doe je ? Zegt hij stil .Slapen .zeg ik maar terug .Harry lacht en slaat Zijn armen warm rond me heen .
volgend ochtend .
Zuchtend open ik mijn ogen en kijk rond me heen .
Harry ? Ik zucht en loop nog half slapend de trap af .
Dag nichtje van me goed geslapen ? Zegt Louis lachend waardoor ik hem verveeld aankeek .
Oei lach harry niet goed ? Wel .Zeg ik en begin zacht te blozen .
AWW ! zegt Louis en pakt me vast .
Hy ! Ik kijk op en zie Harry staan .
Louis laat me los en loopt lachend de keuken uit en laat mij achter met Harry .
Dag schoonheid .Zegt harry en pakt me nu ook vast . Ik snuif de lekkere heur van Harry op en kijk hem dan lacnhend aan .
Wat gaan we vandaag doen ?
We dachten voor even vakantie te houden in hawaï? Ik kijk hem met grote ogen aan en knik blij .
We zijn 4 maanden vrij dus ! We hebben al tickets en vandaag vertrekken we .Ik knuffel Harry hard wat weer gejoel achter ons afleverd
Reageer (1)
Vrder schrijven verder schrijven! !
1 decennium geleden