Foto bij 28. no worries

'Nu ja, ik moet terug gaan werken, het is nog altijd druk in het ziekhuis en ik moet dubbele diensten draaien' zei hij en ging weg.
Op een of andere manier kon ik moeilijk geloven dat dit de reden was.
Ik opende de koelkast en haalde er een tas bloed uit.
Ik plofte me in de zetel en zette de tv aan.

Ik keek op de klok: 2uur 'snachts.
Echt balen.
Er was niets op Tv en iedereen in huis had wel iets te doen... behalve ik.
Alice en Rosalie waren an het praten over make-up en kleren enzo, Edward zat bij Bella
, Jasper en Emmett waren aan het worstelen in de tuin en natuurlijk was Carlisle druk bezig in de tuin.
Ik deed mijn schoenen en jas aan. Nam de sleutels van Carlisle zijn Mercedes en reed weg van het huis.
Ik had geen flauw idee waar ik naartoe zou gaan, maar ik moest gewoon eventjes alles op een rijtje krijgen.

Na een lange nacht rijden stopte ik bij een hotel, om mij eventjes op te frissen.
Ik keek even rond waar ik was en zag een bordje staan: ”Welcome to Houston Texas”.
Fijn, ik was dus in texas uitgekomen.
Ik checkte in en nam een douche.
Toen ik uit de douche kwam, hoorde ik mijn GSM.
Ik nam op.
'Hallo?' zei ik.
'Eindelijk, Diana. Waar ben je? Kheb je al duizende keren proberen te bellen en Carlisle zijn auto is verdwenen.['/i] het was Alice, ik had ze nog nooit zo bezorgd gehoord.
'ik ben momenteel in Texas, maar tegen vanavond ben ik terug thuis hoor. Maak je...'
'In Texas?!! Wa doe je daar in godsnaam?!' ik was bijna doof door Alice haar gegil.
'Ik leg alles thuis wel uit. Maak je nu maar geen zorgen, ik ben tegen vanavond terug thuis.'
' ok, maar als je tegen middernacht niet thuis bent, kom ik je zoeken he.'
ik moest lachen om Alice haar bezorgdheid.
'Ik zal er zijn, Alice. No worries'.
'ok, Tot vanavond' zei ze met een plotste vrolijkheid en hing op.
Ik nam de s leutels terug, checkte uit en reed richting het noorden.
Als ik thuiskwam moest ik vast en zeker eens met Carlisle praten, dit kon niet zo doorgaan.
Ik begon me allerlei vragen te stellen, maar waar ik me het meeste zorgen over maakte was: misschien wist hij het van Esme?
Nee dat is onmogelijk, wat haalde ik me toch in mijn hoofd.
Hij had het gewoon druk, ja, dat zal het zijn.
Ik moet hem gewoon vertrouwen.

Tegen de avond was ik al terug in Forks.
Ik reed langs een kleine inslag die je naar Jacob thuis bracht.
Het was al lang geleden dat ik hem nog had gezien of gehoord.
Een klein bezoekje kan toch geen kwaad.
Ik belde Alice op.
'Heeeyyy' klonk het aan de andere kant.
'Hey, Alice. Ik ben al terug in Forks maar ik moet nog iets doen. Het kan zijn dat ik pas morgenochtend thuis ben, maar maak je maar geen zorgen. Alles is goed met mij en ik stuur vannacht nog wel eens een sms' zei ik aan één stuk door.
'ok, geen probleem zei ze nog altijd even vrolijk 'maar als ik dat sms-je niet krijg, kom ik je zoeken he
' is goed hoor Alice en dat sms-je krijg je vast en zeker' stelde ik haar gerust.
'ok, kzie je dan morgen' en nog voor ik iets kon terug antwoorden had ze al opgehangen.
Ik sloeg het weggetje in en in de verte kon ik het rode huisje al zien staan.


en hier is nog een deeltje :P
kheb plots heel veel inspiratie gekregen maar deze week zal ik niet veel (zeg maar nix) kunnen doen omdat ik het nogal druk zal hebben op school enzo.
maar als ik in de week niet schrijf zal ik in het weekend aan jullie denken ;)
Have fun
<3
(K)

Reageer (10)

  • AmanteLoco

    ik heb net je hele verhaal gelezene en wat doe jij je stop op een leuk moment(6)

    Nee hoor grappje maar wel snel verder(flower)

    1 decennium geleden
  • MyDearLove

    leuk

    snel verder

    1 decennium geleden
  • ShadowNight

    mee to:P
    verddr

    1 decennium geleden
  • lanatje04

    verder
    >>>

    1 decennium geleden
  • jmetje

    snel verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen