je bedacht hoe raar het zou zijn om naast iemand van the veronicas te zitten. En op dat moment....

Hoorde we een stem en keken om. Het was de fotograaf en hij zei : Jullie kunnen naar de visagie, de fotoshoot is bijna klaar. Hij begeleide ons naar de visagie en ging weer terug naar de shoot. Er stonden daar rekken voor prachtige kleden, en er kwam een meisje naar ons toe en ze zei dat we daar op de stoelen konden gaan zitten. Ze observeerde ons en pakte een paar kleding stukken tevoorschijn en vroeg wat we er van vonden ( Natuurlijk vonden we alles wel leuk wat er tussen hing maar deze combinatie was echt WOUW!) Elisa zei gelijk : IK WIL DE LINKER WEL HOOR! En k keek haar aan en zei : Misschien is het wel de bedoeling dat zij uitkiest wie wat aantrekt. En het meisje moest lachen en zei : Nee hoor jullie mogen het helemaal zelf weten wie wat aan doet. We deden de kleren aan en kwamen terug. We mochten weer in de stoelen gaan zitten, we zaten daar en er kwam een jonge man aan ( van ik denk ong. 20 jaar) en hij overlegde even met het meisje. Uiteindelijk kwamen ze samen weer terug en begonnen wat make-up en haar spullen te pakken. Elisa werd geholpen door de jonge en ik door het meisje. Toen ze eindelijk klaar waren mochten in de spiegel kijken en waren verbaast. Alles was zo mooi! Echt niet te geloven gewoon. We moesten alleen nog even wachten tot de fotograaf ons kwam halen. 5min. later kwam de fotograaf er aan en nam ons mee. Hij maakte een paar opwarm foto’s binnen en gingen toen naar buiten voor het echte werk. We werden mee genomen naar een groot grasveld met allemaal mooie bloemen (wat best raar was voor de tijd van het jaar) er lag een kleed en daar op mochten we gaan staan/zitten of wat we dan ook wouden. Toen we klaar waren gingen we weer terug en bekeken de foto’s en de 3 mooiste mochten we laten afdrukken daar op foto papier. We zochten er 3 uit, maar het was wel een moeilijke keus want ze waren allemaal zo mooi. We mochten weer op de bank gaan zitten waar we voor de shoot ook hebben gezeten. Tot onze verbazing zaten die meiden er nog steeds. We gingen zitten en dronken wat tot dat één van hun opeens iets vroeg. Ik verstond het eerst niet en dacht dat ze het tegen iemand anders had. Tot dat ze me aan keek en het nog een keer vroeg : Do you know what time it is? Ik keek op me mobiel en zei : It’s 3 o’clock now. Ze zei dankje en ging weer verder lezen. Je pakte je mp3/ipod en luisterde muziek, je had alleen niet door dat bijna iedereen kon mee luisteren omdat ie best wel hard stond. Opeens kwam het nr. Take Me On The Floor voorbij en ‘Lisa` hoorde het en vroeg wat je aan het luisteren was je antwoordde natuurlijk : Take me on the Floor van the veronicas, ‘Lisa` keek je verbaast aan en zei : Your a big fan of them? En je zei : Yea, ‘course, my room is filled with posters of them. Jullie raakte aan de praat en je kwam er achter dat het egt Lisa van the veronicas was, je wist niet wat je overkwam en kon het wel uitschreeuwen van blijdschap, maar je probeerde je in te houden zodat je haar niet afschrikte. De fotograaf kwam er aan met jullie foto’s en bedankte jullie voor de shoot en hoopte dat jullie snel nog een keer kwamen. Jullie pakte je jas en andere spullen. Toen jullie je jas aan het aantrekken waren vertelde je dat het egt the veronicas waren. Elisa maakte een korte hoge gil en iedereen keek jullie aan. En je gebaarde dat ze stil moes zijn. Toen we weg wouden gaan vroeg Lisa of we wouden komen kijken. Jullie deden dat natuurlijk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen