Foto bij Hoofdstuk 9

Herr! Nog snel dit hoofdstukje en nog een vraagje: wat vinden jullie ervan dat Payzer weer gedaan is? Ik persoonlijk vind dat ze terug samen moeten komen. Ik heb daar namelijk om gewed en als ik verlies mag ik een dag niet eten. Wat dik dus niet volhou!! En ze zijn gewoon te schattig!
Enjoy this chapter

P.s. Over de foto! Hoe weet Harry dat? Xx

Nee, Elore, niet weer gaan zagen. Geniet nou gewoon! "Laten we er dan nog iets leuks van maken!" Schreeuw ik voor ik het besef. "Watch this." Ik draai me om en loop baar de barman. Ik tover mijn mooiste glimlach tevoorschijn. "Hallo." Zegt hij voordat ik mijn mond kan openen. "Euh, hallo." Zeg ik verbaasd. Ik ben hier echt niet goed in en mijn rode hoofd is daar het duidelijke bewijs van. "Louvia was het hé?" Zegt de jongen. Ik knik. "En wat is jouw naam?" "Wil je wel weten hé?" Grijnst hij. "Mijn naam is Harry." Ik glimlach. Die naam past goed bij zijn uiterlijk. "Door jou is mijn kans groter dat ik morgen met clownschoenen moet rondlopen." Oeps, dat was eruit voor ik het wist. Dat mocht ik niet zeggen. Ach, baal maar. Ik zie hoe zijn glimlach veranderd naar een verbaasde uitdrukking. "W-wat bedoel je?" Vraagt hij. "Nou, eigenlijk mag ik het niet zeggen, maar ik heb een weddenschap met 2 vriendinnen." Ik kan beter gewoon inneens alles vertellen, het is nu toch al te laat. "Wie het laatste een drankje scoort moet een hele dag met clownschoenen rondlopen. En aangezien jij Elore juist een drankje hebt gegeven is mijn kans dus tot 50% opgelopen." Ik kijk naar zijn gezicht waar een grote glimlach op te zien is. "En nu wil jij natuurlijk ook een drankje?" "Nee hoor." Zeg ik héél onschuldig terwijl mijn schoenen plots interessant zijn. Oei, misschien had ik ze thuis nog moeten poetsen. Er zit een grote vlek van de regen op de punt van mijn rechterhak. Ik hoor hoe zijn lach mijn oren vult en kijk op. "Dat gaat mooi niet door dametje. Eens zien of je nog even mooi bent met clownschoenen aan." Lacht hij luid. Ik kijk hem met een quasi-boos gezicht aan. Maar dat heeft blijkbaar geen zin want nu lacht hij nog harder. Wow, die kuiltjes zijn echt het schattigste wat ik ooit gezien heb. Plots stopt hij met lachen. "Waarom kijk je zo?" Vraagt hij. Nu pas heb ik door dat ik een beetje stalker-achtig met open mond naar hem staar. Snel sluit ik mijn mond waardoor mijn tanden hard op elkaar klakken. Ik besluit om maar gewoon eerlijk te zijn en vertel hem dat ik gewoon naar zijn schattige kuiltje in zijn wangen keek. Hopelijk krijgt hij nu geen groot ego. Snel koop ik nog een breezer en dan loop ik met een rood hoofd terug naar de rest. Daar gaat mijn prachtige 'Watch this'-plan.

oeps, het was de bedoeling dat dit hoofdstukje er vanochtend al op,kwam. Maar mijn ultrabrein werkte weer niet mee, dus ik was het een klein beetje vergeten xp

Reageer (2)

  • 1DWriter

    Breezer! ...
    (Nog geen belletje?)

    1 decennium geleden
  • Leeyum4Everr

    Fabulouis!! :D Schrijf snel verderrr!! xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen