Vanuit Lisa:

Sabiene loopt naar Rein en verluistert iets in Rein zijn oor, Rein word rood en moet lachen. Dan loopt Sabiene weer weg, iedereen kijkt haar vragend aan. Sabiene loopt haar slaapkamer in alsof er niks gebeurt was, en ik loop achter haar aan. 'Wat zij je tegen Rein?' vraag ik meteen. 'Ja, dat wil je wel weten he?' zegt Sabiene die op haar bed gaat zitten. 'Ja, dat wil ik inderdaad weten' zeg ik en ga naarst haar zitten. 'Gok maar' zegt Sabiene bijdehand. 'Eh... Je bent Cute?' 'Hahah, nee maar dat is hij wel' 'Eh... sorry, ik geef het op' 'hahah, zal ik het zeggen?' 'Jaaaaa' 'Nou dit is het verhaal. Ik ging net naar de wc, en toen hoorde ik Rein en Owen praten over liefde enzo, en dat vond ik wel interessant dus bleef ik luisteren, en ze zijden 'Wedden om 5,- dat Sabiene jou wel leuk vind' zij Rein tegen Owen' zeg ik. 'Dus ze hebben om je gewet, maar wat heb je nou in zijn oor verluistert dan?' vraag ik ongeduldig. 'Ja, ik vind Owen leuk, maar ik ben niet te koop, dus geef die 5,- maar aan mij, Reintje' zegt Sabiene. "hahah, wat zijn het ook een stelletje losers' zeg ik lachend. 'Hahah, best wel je' zegt ze. 'Maar je bent dus wel op Owen' vraag ik. 'Ja, maar hij moet maar wat meer zijn best doen' zeg ik lachend. 'Hahah, je bent echt een bitch he' zeg ik. 'Hou ook van jou hoor' zegt Sabiene plagend en we geven elkaar een knuffel. 'Truste Sab' zeg ik. 'Jij ook alvast' zegt Sabiene, en ik loop haar kamer uit naar de andere van de groep. 'Good Night people' zegt Daan en loopt samen met Joline naar hun slaapkamer. "ja, ik ga ook maar naar bed' zegt Nils, 'Jep, ik ook' zegt Marieke en ze loopt achter Nils aan. 'hahah, jullie zijn echt een stelletje sukkels he' zeg ik lachend. 'WFT, wat heb ik gedaan?' vraagt Ales meteen. 'Nee, jij niet lieverd' zeg ik. Rein en Owen kijken elkaar aan, en proberen hun lach in te houden maar dat lukt niet echt. 'Ja, ik bedoel jullie sukkels' zeg ik lachend. 'Whow whow whow, heb ik iets gemist?" vraagt Ales. 'Nou, dat kunnen Rein en Owen zelf ook wel even zeggen.






Vanuit Owen:

Ik kijk naar Rein en begin te vertellen 'een paar dagen geleden heb ik met Sabiene gezoend, maar daarna deed ze heel bitchy tegen mij, maar Rein zei dat Sabiene me wel leuk vind, en ik geleefde dat niet, dus als Sabiene me wel leuk vind krijgt Rein 5euro van mij en andersom ook' zeg ik. 'En wat verluisterde Sabiene in je oor dan?' vraagt Alessandro. 'Ja, ik vind Owen leuk, maar ben niet te koop' zegt Rein. 'Maar hoe weet zei dat we om haar gewed hadden dan' vraagt Rein. 'hahaha, Ze ging naar de toilet en hoorde jullie praten over liefde dus bleef ze luitsteren, en toen hoorde ze dat jullie zeggen' zegt Lisa lachend. 'Wat is ze een 'Schatje?' maakt Lisa mijn zin af. 'Neej, irritant' zeg ik. 'JaJa' zegt Alessandro. 'God, ga lekker zoenen met elkaar en bemoei me je niet met mij' zeg ik. 'Sorry hoor' zegt Lisa en ze loopt naar haar slaapkamer. 'Lisa en ik gaan naar bed, spreek jullie morgen' zegt Ales. *TringTring* "Ales, das you phone' zegt Rein. Ales neemt zijn telefoon op. 'Yo' 'Echt dan sta je vlak bij ons' '12uur?' 'Is goed' 'Ciaoo' zegt Ales en hangt de telefoon op. 'Wie was dat?' vraagt Rein. 'Dat was Kim, we hebben om 12uur afgesproken aan het begin van het park' zegt Ales.'En je denk dat dat handig is? met Lisa?' vraag ik. 'Lisa vind het vast niet erg' zegt Ales en loopt naar zijn slaapkamer. 'Ze staan wel leuk bij elkaar he' zeg ik. 'Wie Ales en Lisa?' vraagt Rein. 'Neej, pipo de clown en mama lou' zeg ik lachend. 'Haha, jaa die ook, en Lies en Ales ook' zegt Rein. 'Ik ga ook slapen, zie je morgen' zegt Rein. 'Rein? weet jij een leuke manier om Sabiene te vragen?' vraag ik. 'Ehh ja ik heb wat" zegt Rein en hij begint te vertellen.....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen