Foto bij Day 10

Heej mensjes,

Vandaag hadden we 1e en 2e uur uitval!!(yeah)
En morgen hebben we 5e en 6e uur uitval (we hebben best wel vaak uitval)
Ik heb net mijn hele stamboom opdracht af dus ben ik echt helemaal happy!:D

Xx

Ik stap naar binnen en een heerlijke geur dringt mijn neus binnen. 'Wat is dat voor heerlijke geur?' vraag ik terwijl ik mijn ogen sluit en geniet van de geur. 'Eten' zegt Niall op een grappige manier en gaat zitten terwijl hij hoopvol naar de keuken kijkt. 'Zoiets heb ik nog nooit geroken. Wat is het?' 'Het zijn pannenkoeken.' zegt Louis net of hij een engeltje is die het zingt. Ik grinnik even en neem plaats naast Harry. Liam en Zayn komen uit de keuken gelopen met twee borden met een hele stapel licht bruine, soort platte dingen erop. Ze zetten de borden op tafel en gaan zelf ook zitten. Ik kijk naar een van de borden die schuinn voor me staat. Eigenlijk zodra Liam een bord voor schuin voor Niall heeft gezet pakt Niall meteen een zo'n ding, strooit er een soort poeder overheen, rolt hem op en stopt het in zijn mond. Vragend kijk ik iedereen aan 'Hoe gaan we dit nou uitleggen?' vraagt Liam zacht aan Zayn, waarschijnlijk was het de bedoeling dat ik het niet hoorde, maar Zayn haalt zijn schouders op. 'Uhm, dit zijn pannenkoeken. Je.. uhm pakt er een en doet er wat poedersuiker of stroop overheen rolt 'm dan op en eet 'm dan op.' probeert Liam uit te leggen. Ik knik als antwoord dat ik het begrijp en pak een pannenkoek. Ik doe er wat poedersuiker op net als Niall deed en rol 'm dan op. Zodra ik een hap neem ben ik helemaal verliefd. 'Dit is echt zo lekker.' zeg ik met mijn mond vol en ik neem nog een hap.
Na het eten heb ik wel een beetje buikpijn, misschien had ik er ook niet zoveel moeten eten, achteraf. Maar ik heb gewoon nog nooit zo lekker gegeten. Het is al best donker buiten 'Heb je zin om een film te kijken?' vraagt Niall terwijl hij meteen zijn hand voor zijn hoofd slaat 'Ik bedoel.. 'Het geeft niet, laat het maar zien.' zeg ik en ik schenk hem een lieve glimlach. Hij trekt me mee naar een soort langwerpige stoel en ploft er op neer. Ik haal mijn schouders op en plof net als hem neer. 'Waar zitten we nu pricies op?' vraag ik uit nieuwschierigheid 'een bank.' zegt hij en hij wenkt naar de rest. Ze komen er allemaal aan gerend en springen allemaal tegelijkertijd op de bank. Ik word bijna geplat door Zayn die boven op mij ligt. Ik trek mezelf er onder vandaan en val van de bank op de grond. Ik ga er voor staan en kijk naar die rest die nog aan het worstelen zijn. Ik zie ook Niall die geplat word door Louis, hij steekt zijn hand uit en kijkt me om hulpvragend aan. Ik pak zijn hand en trek hem onder Louis vandaan. 'Werkt altijd!' zegt Louis en geeft Zayn een highfive. Ze gaan met z'n vieren goed zitten. Ik kijk Niall aan die volgensmij precies het zelfde denkt. Ik geef knikjes om aftetellen en ik zie Liam die het door krijgt en snel van de bank afspringt. Maar voor de rest het door heeft springen Niall en ik er al bovenop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen