Hoofdstuk 8
Enjoy!
P.s. 1D is onderweg!
Amber POV
This is amazing! Mijn eerste keer uitgaan en nu al 2 nieuwe vriendinnen! Ik snap niet waarom ik hier zo bang voor was. Elore kwam spontaan naar me toe en stelde zich voor. Oké, waarschijnlijk was dat gewoon omdat ze mij echt superzielig vond. Ik stond daar maar wat te staan. Alleen. Aan de kant. Haar vriendin Louvia lijkt me ook superleuk! Wel een stelletje gekkerds bij elkaar, maar dat maakt niet uit. Elore is gewoon niet normaal. Ze heeft eventjes op 5 minuten tijd een drankje gescoort! En wow, die barman is echt wel mooi. Zijn mooie bruine krullen vallen perfect rond zijn hoofd. En als hij lacht heeft hij schattige kuiltjes. Dat heb ik daarnet gemerkt toen Elore iets grappigs vertelde. Nu gaat het nog tussen Louvia en mij. Ik moet gewoon een drankje bemachtigen! Ik wil niet met clownschoenen rondlopen morgen. Waarschijnlijk ga ik wel nergens naartoe en ga ik gewoon voor mijn tv chips eten, maar als ik iemand van school tegenkom als ik naar de bakker ga ofzoiets... Ze zullen me weer allemaal uitlachen en ik had juist een vriendin gemaakt op school. 'Haha, Amber de clown!' 'Hahaaa, kijk die Amber nou!' Ik zie het zo al voor me. Waar zouden Louvia en Elore eigenlijk op school zitten? "Hej, waar zitten jullie op school?" "Ik zit hier in Doncaster in de middelbare school." Antwoord Louvia met een glimlacht. "En ik, ik vertrek morgen naar één of andere Franse school in Parijs." Zegt Elore met een lang gezicht. Wow, die heeft veel zin om naar school te gaan. "Ik moet morgen om 11 uur op de vlieger zitten. Ik wil hier echt niet weg!" Zeurt ze erachteraan. "Laten we het dan nu nog heel leuk maken!" Schreeuwt Louvia enthousiast."Watch this." Zegt ze en dan loopt ze naar de barman.
Reageer (2)
Snel verderrrrr!! #Verslavend!!
1 decennium geledenoooh wat gaat ze doen?? lol alsof ik dat niet weet
1 decennium geledenSnel verder