Foto bij Chapter Seventeen

Heejj Chocolaatjes!

Volgende keer ga ik met Anne en een vriendin van Anne naar 1D concert!
Dus hopen dat ik kaartjes kan krijgen.
En geef chapter sixteen een kudo
Xxx Noa

Morgan Carter.

Ik haal mijn lippen van Harry's lippen,en glimlach naar hem.Vanuit mijn ooghoek zie ik Brook die met Louis zoent.Voorzichtig tik ik Harry aan,en wijs naar hun toe.Er ontstaat een grijns op zijn gezicht.Louis en Brook zijn echt een cute stelletje!Na een uur heeft iedereen genoeg van de disco,en zijn er een paar dronken.Daar bedoel ik: Zayn,Niall,Perrie en Daniëlle mee.Brook en ik gaan met de jongens mee.'Trusten Brook.'Zeg ik tegen haar,en ik volg Harry naar boven.Harry drukt zijn lippen weer op die van mij en ik zoen gewillig terug.

s'Ochtends word ik wakker.Raar kijk ik rond.Waar ben ik?Oja,nu pas merk ik dat ik met mijn hoofd op Harry's borst lig.Ik pak mijn mobiel en kijk hoe laat het is en welke dag.Vrijdag 07.00 uur.WAT?! Shit over drie kwartier begint school!Zachtjes maak ik Harry wakker.'Wutt?'Vraagt hij met zijn sexy ochtend stem.'Euhmm we moeten over drie kwartier naar school.'Fluister ik zachtjes in zijn oor.Harry schiet omhoog.'Ik moet denk ik in mijn jurk naar school toe.'Zeg ik zachtjes terwijl mijn wangen rood worden.Hij schud zijn hoofd loopt naar de kast en haalt daar een zwart hemdje,mint blauw vestje en een spijkerbroek uit.'Van Gemma.'Is zijn simpele verklaring.Ik kleed me in de badkamer om terwijl Harry zich omkleed in de slaapkamer,ik loop gewoon de kamer weer in als ik klaar ben.En dan stormt Brooklynn de kamer in.En Harry geeft haar ook kleren van Gemma.Net als ik naar beneden wil lopen pakt Harry mijn hand vast.'Euh Morgan,ook al ken ik je net,ik hou van je.Do you want to be my girlfriend?'Met een lach kijk ik hem aan.'Ik zou niks anders willen.'Antwoord ik.Hij drukt een kus op mijn lippen.Hand in hand lopen we naar beneden.Beneden zitten Zayn,Perrie,Liam,Daniëlle en Niall.Perrie en Daniëlle zijn echt aardige meiden.Iedereen kijkt ons raar aan.'We zijn samen.'Zegt Harry blij als Niall zijn mond wilt open doen.

Reageer (1)

  • XLouisLoverX

    HAHAHAH Babe je schrijft echt leuk <3333333 xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen