Vanuit Joline:

'Gelukkig hebben wij geen problemen' zeg ik. 'Hahah, jaa gelukkig niet' zegt Daan. 'Dus we zijn hier nog 1 dag' zegt Nils. 'Ja, morgen nog, en dan moeten we weer naar school' zegt Daan. 'OMG, nee helemaal vergeten' ik heb nog mega veel huiswerk om te maken, en ik moet dan weer naar huis' zegt Marieke sip. 'Nee, je moet bij ons blijven, in het huis' zeg ik. 'Ik wil je niet missen schat' zegt Nils en geeft Marieke een kus op haar wang . 'Het is maar een weekje, en dan hebben we zomer vakantie' zegt Marieke. 'Ja, maar ik wil je gewoon elke dag zien' zegt Nils. 'Ahw, jullie zijn zo lief samen' zeg ik. 'Jij en Daantje ook' zegt Marieke. 'Hoe noemde je mij?' vraagt Daan. 'Daantje' zegt Marieke lachent. 'Ohh, dat had je niet moeten zeggen' zegt Daan die opstaat. Marieke rent weg, met Daan achter zich aan. 'Jongens kijk uit het is donker buiten straks flikkeren jullie nog' zegt Nils. 'Auw' zegt Marieke. 'En ze is gevallen' zeg ik en Nils en ik lachen. Hikend komt marieke aan gelopen en gaat bij Nils op schoot zitten. We moeten alemaal lachen. 'Doe niet zo vrolijk' zegt Rein opeens. ineens is iedereen stil. Rein staat op en loopt naar zijn kamer. 'We zijn er weer' zeggen Sabiene, Lisa en Ales tegelijk. 'Is alles weer goed tussen jullie?' vraag ik. 'ja, gelukkig wel' zegt Ales en geeft Lisa een kus. 'Waar is Rein?' vraagt Sabiene. 'Die is naar zijn kamer, hij is een beetje saggi' zegt Owen. 'Ja, dat begrijp ik' zegt Sabiene. 'Ik ga even met Rein praten' zegt Owen en hij loopt naar Rein.




Vanuit Owen:


'Yo Rein, alles goed' vraag ik als ik rein zijn kamer binnen kom lopen. 'Hey, niet niet echt' zegt Rein. 'Je mist Daphne he?' 'Ja, heel erg, hoe kon ze al die tijd liegen ik dacht dat we beste vrienden waren, maatjes, ik begrijp het gewoon niet' zegt Rein. 'Begrijp ik, ze was altijd zo aardig, en nu dit' zeg ik. 'Nou ja, er zijn nog heel veel leuke meiden' zegt Rein. 'Hahah, zo ken ik je' zeg ik. 'Maar, hoe gaat met de liefde bij jou?' vraagt Rein. 'Tja' zeg ik. 'Sabiene? of niet' vraagt Rein. 'Ze vind me niet leuk, dus ja ik ga met jou mee op meiden jacht' zeg ik lachend. 'Ja owen, en nu sirieus. vind je haar leuk of niet?' vraagt Rein. . 'Ja, ik vind haar leuk maar zij mij niet dus hou er gewoon over op' zeg ik . 'Wedden voor 5,- dat ze je wel leuk vind' zegt Rein. 'Oke, om 5,- ' zeg ik en we geven elkaar een hand. 'Wij zijn echt erg' zegt Rein. 'Hahah, ja, maar wat jou als ze ja zegt?' 'Dan geniet je van je relatie met haar' zegt Rein. 'Haha, kom we gaan naar de andere' zeg ik en we lopen naar de andere toe. 'Ik ga naar bed' zegt Sabiene. 'Ik ga met je mee' zegt Lisa en ze loopt achter Sabiene aan. 'Oe wat gaat er op die kamer gebeuren' zegt Rein tegen Sabiene en Lisa. Sabiene loopt naar Rein toe en verluistert wat is zijn oor, ik zie dat Rein rood word en dan begint te lachen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen