Taylor prov.

Naar het nieuws wat Jelisa me had verteld over revey moest ik even alleen zijn met harry, Ik had jelisa belooft dat ik het eerst tegen harry zou zeggen dus dat deed ik maar, Ik legde het hele verhaal uit waarom niall zo deed. Harry stond op en zei "we moeten hem gaan zoeken!" "zoeken?" vroeg ik harry met een moeie blik, "Nou laten we gewoon naar buiten gaan en als we hem tegen komen zeggen dat jelisa hem nodig heeft?" "oke!" zei ik ik stond op pakte mijn mobiel en tasje en liep de deur uit met harry, Nog geen half uur later zagen we niall bij de macdonals hij had een milshake gehaald, "dit hadden we kunnen weten" zei ik met een toontje in mijn stem. "Wacht even" zei harry en hij gaf me een kus op mijn voorhoofd vervolgens liep die naar niall toe, Ik pakte mijn mobiel Jelisa zou wel ongerust zijn.





Jelisa prov.

Daar zat ik dan helemaal alleen in onze hotel kamer, Wat moest ik nu, altijd weet die revey me weer te vinden elke keer opnieuw raakt die me in mijn hart, Ik ben het zat! ik pakte mijn teken map uit mijn tas en leefde me uit, Toen ik een sms je van taylor kreeg gooide ik huilend mijn potloden op de grond, Ik pakte boos mijn telefoon Taylor had me gesmst dat ze niall had, ik hoefde me geen zorgen te maken, Dat was lief van der, Maar toch maakte ik me nog altijd zorgen om niall en hoe het nu tussen ons zou gaan, Zouden we nog bij elkaar kunnen blijven??


Reageer (1)

  • MMM

    God toch.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen