Daantje bedenkt een plan om op iedereen terug te halen, maar is het wel zo verstandig? (Reacties of kudo altijd welkom :D)

"Kom we laten ons gewoon ook opzuigen dan hebben we nergens meer last van." Zeg ik na een tijdje. "" Ja, dan kunnen we van binnen uit iedereen terug halen!" Was het antwoord. "Het was maar een grapje hoor." "Maakt niet uit het is een geweldig plan kom!" Opnieuw staan we in de rij voor de VogelBroek. Eigenlijk durf ik niet, maar dat zeg ik maar niet. We gaan in het karretje zitten en we houden elkaars hand vast. Op het langzame stuk springt Daantje in het gat, als ik wil springen verdwijnt die. "Shit!" Roep ik hard. Ik ga opnieuw in de achtbaan in de hoop dat ik nu in het gat kan springen, maar nee. Het gat blijft weg. Na zeven rondjes ben ik het zat, ik loop naar buiten. Het park is helemaal verlaten, helemaal niemand te zien. Ik loop naar de Cobra, het is de meest bezochte achtbaan van NL dus er zullen wel mensen zijn. Ik loop de wachtrij in, niemand. Ik besluit om toch even een ritje te maken. Als het karretje begint te rijden hoop ik dat het gat weer verschijnt, niks. Ik ga op een bankje zitten en ik bel Inge op: "Hallo Benthe?" "Inge, waar zitten jullie?" "Ik zit in een kooi, naast me hangen Kelvin en Emily aan een touw, boven een pot met lava. Kom ons redden!!" "Dat wil ik ook maar, ik kan nergens meer verdwijnen." "Hoe bedoel je?" " jullie zijn toch verdwenen door de atracties?" "Ja." "Ik kan nergens meer verdwijnen!" "Probeer gewoon zo snel mogelijk te komen, er gebeurd straks *piep*" Opgehangen. Er moet een rede zijn hoe ik daar kan komen, maar hoe? Emily en Kelvin hangen aan een touw boven een pot met lava, de rest zit in een kooi. Waarom zitten hun dan niet in een kooi? Ik vraag me echt af wat er allemaal gebeurd daar. Dan herinner ik me die enge stem van toen we Freddie belden, iets met sector A en B, meer niet. Ik ga naar een restaurantje pak wat drinken en ik bedenk een plan...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen