Dag 28 nominaties deel 1.
"Hallo dames en Heren welkom bij de live nominaties.
Gisteren moest Juna het huis verlaten en waren Luna en Jason de nominaties ontglipt.
Maar nu moet er weer genomineerd worden. Noortje mag wel stemmen maar er mag niet op haar gestemd worden.
We gaan live naar het huis waar de nominaties gaan beginnen".
Dit is Big Brother bewoners naar de nominatiekamer.
"Wil Mandy. naar de cabine komen.
Mandy wie nomineer jij een waarom.
Voor 4 punten nomineer ik Derek omdat ik vind dat hij Noortje meteen voor zijn karrtetje spant door haar meteen als beste vriendin te beschouwen.
Voor 1 punt nomineer ik Liltith omdat zij te kritiserend is over alles.
Dankjewel Mandy wil Ben naar de cabine komen.
Hallo Ben wie nomineer en voor hoeveel punten.
Voor 1 punt nomineer ik Jolie omdat zij teveel omgaat met Jason en dat is gevaarlijk voor the Starter Boys
Voor 4 punten nomineer ik Mandy zij deed overdreven vriendelijk te Noortje en maakte mij belachelijk tegenover haar toen we in de gevanenis zaten.
Dankjewel Ben wil Derek naar de cabine komen.
Hallo Derek wie nomineer je.
Voor 4 punten nomineer ik Jolie omdat zij heel brutaal doet tegen mij en uitlacht omdat ik zo verdrietig was over het vertrek van Jon Josep.
Voor 1 punten nomineer ik Luna omdat zij nog steeds een buitenstaanders is en niet echt past in het huis.
Dankjewel Derek wil Jason naar de cabine komen,.
Goedenavond Jason mag ik jouw nominaties
Voor 1 punt nomineer ik Luna omdat zij een beetje eenzaam is en zich niet mengt met de groep.
Voor 4 punten nomineer ik Mandy vanwege het feit dat zij Ben belachelijk maakte in de gevangenis dat is wat Ben tegen me zei.
Dankjewel Jason wil Jolie naar de cabine komen.
Hallo Jolie nominaties nu.
Voor 1 punten nomineer ik Xavier omdat hij een beetje te nochalant doet tegenover anderen.
Voor 4 punten nomineer ik Derek omdat hij soms gemeen doet en te overdreven verdrietig is vanwege het vertrek van Jon Josep
Dankjewel Jolie
Op dit moment staan met 8 punten Mandy en Derek in de gevarenzone en met 5 punten is Jolie ook dichtbij.
In deel 2 stemmen de rest van de bewoners en gaan we kijken hoe Noortje stemt.
Er zijn nog geen reacties.