Heeeeej cupcakes ik baal echt als een stekker dat ik niet naar One direction kon ik heb echt alles geprobeerd maar ik sta nu op een wacht,ijst dus de volgende keer Ga ik met Noa en Roos en dan hopen dat ik kaartjes krijg <3

Hoofdstuk 16 alweer

PS Noa schrijft echt supermooi <3 ILY Babe

Louis Tomlinson POV

Ik kijk hoe Brooklyn steeds een slokje neemt van haar Jillz , ik merk dat ik begin te staren maar ik kan ook niet anders ze is zo mooi en lief , de kuiltjes in. Haat wangen als ze lacht de sprietjes op haar wangen een neus en haar ogen ! Ik kijk om me heen en zie Haz met Morgan dansen , Nu of nooit , ik loop naar brooke toe en pak haar hand vast en neem haar mee naar de dansvloer om met haar te dansen , ik kijk om me heen maar al snel blijven mijn ogen op Hazza hangen die zijn lippen op die van Mor heeft OMG ze zijn tooo cute en ik kan je vertellen Harry is nog nooit zo verliefdt geweest en ik als beste vriend weet dat gewoon en op dit soort momenten zie ik gewoon dat hij geniet van haar lippen op de zijne , ik stoot Brooklyn aan " kijk naar Morgan en Harry " zeg ik en zie haar blik al afdwalen naar mijn vriend ik zie hoe Harry zijn lippen van die van Mor haalt en op de een of andere manier bloost hij die Morgan doet echt wat bij hem Harry bloost noooooooiiiitttt " Harry bloost dat doet hij no-" ik ben nog niet eens uitgepraat maar voel dan haar lippen op de mijne , een bom van vlinders ontploft in mijn buik als ik haar tong over mijn onderlip voel strijken ik open mijn mond en voel hoe haar tong mijn tong vindt en ze een passioneel liefdesspel spelen . Ik sluit de zoen af met een klein kusje op haar lippen en zie dan dat ze bloost , ik strijk met mijn hand over haar wang en opeens komt er een geweldig idee in me op .

Reageer (2)

  • Oneira

    BTW je hebt een cliffhanger!

    1 decennium geleden
  • Oneira

    Anne hoe kan het dat ik door jou met je hoofdstukken en lach heb op mijn gezicht?
    Reden: Je schrijft amaZAYN

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen