Foto bij Chapter Fifteen

Heeyaaa!
K wil dire dingen zeggen:

Ten Eerste dat Anne GE-WEL-DIG kan schrijven
Ten Tweede dat ik nog steeds baal dat ik geen kaartjes had voor het One Direction concert..
Ten Derde dat ik héél blij word van reacties,dat doet me het pijn van dat ik niet naar 1D concert kon,weg....:'(

Harry Styles

Als we hebben aangebeld,wachten we tot Morgan en Brooklynn open doen,al snel doen ze open.Wauw,Morgan ziet er prachtig uit.De meiden stappen naar buiten en automatisch loopt Morgan naar mij toe.'Je ziet en prachtig uit.'Fluister ik in haar oor.Met elkaar lopen we naar de limo.Jep we hadden voor vanavond een gehuurd.'Euhmm...jongens.'Begint Zayn twijfelend.'Is het goed dat Perrie ook mee gaat?'Waarom zou dat niet mogen?Ik knik naar hem'Mag Daniëlle ook komen?'Hoor ik Liam.'Jongens,waarom vragen jullie dat?Het mag tuurlijk!'Zeg ik snel.Soms zijn het echt prutsers,maar het zijn wel mijn vrienden.Ik sein naar de chauffeur dat hij kan gaan rijden.'Goed en waarom had je hun mee gevraagd Hazz?'Vraagt Niall na een ongemakkelijke stilte.Ik stuur Niall een vernietigde blik toe.'Omdat,Brooklynn en Morgan heel aardig zijn.En ik ze beter wil leren kennen.En Louis denk ik ook.'Antwoord ik droog.'HARRY!'Gilt Louis.En hij wordt rood.Na een half uur rijden zijn we eindelijk bij het restaurant.We hebben Perrie en Daniëlle ook opgehaald.Samen stappen we uit,en lopen we naar binnen.Een ober laat onze tafel zien.Na het eten als we weer in de limo zitten,stel ik dit voor:'Laten we naar Club Nightlive gaan!'Ik hoor instemmende geluidjes van de anderen.'Fred,wil je ons naar Club Nightlive rijden?'Vraagt Liam aan de chauffeur.Al snel zijn we bij de club.'Wie wilt er wat drinken!'Roep ik boven de muziek uit.Meteen hoor ik van alle kanten een antwoord.Als ik van iedereen zijn bestelling heb loop ik naar de bar.'3 bier 2 cola en 4 jillz.'Zeg ik tegen de barman.En ik wacht tot hij het klaar heeft.Met de drankjes loop ik naar,de plek waar iedereen staat.Ik geef Liam en Niall hun cola.Zayn,Louis en ik hebben bier.En de meiden jillz.Morgan pakt mijn hand en neemt me mee de dansvloer op.Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat Louis met Brooklynn aan het dansen is.Uit een reflex,druk ik mijn lippen op die van Morgan.Ze lijkt eerst verbaast maar zoent wel terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen