Foto bij Day 9

Heej mensjes,

Sorry dat dit hoofdstukje er pas 's ochtens op staat maar ik ben heel inspiratieloos.
Ook is school weer begonnen en ik heb woensdag een PW Frans.
Ik ben nu eigenlijk meer bezig met mijn andere verhaal sorry.

Xx

Daniëlle had me ook nog hakken gegeven maar toen heeft ze me toch maar een paar all stars gegeven. Ze stuurd me terug naar beneden en zij zelf blijft boven aan de trap om te kijken. Niall en de andere jongens staan daar te praten tot Harry me opmerkt en met grote ogen aankijkt. Nu merken ook de andere me op en ik loop langzaam de trap af. Alle blikken waren op mij gericht en ik stop even en kijk naar Daniëlle die me een bemoedige glimlach geeft. Ik pak de leuning van de trap en loop weer verder. Als ik onderaan de trap sta loop ik naar de jongens toe 'Wow, wat zie je er mooi uit.' zegt Harry waardoor ik moet blozen. 'Wacht, waar zijn Sagi, Zazul en Tika?' vraag ik terwijl ik om me heen kijk. 'Die zijn in de achtertuin.' zegt Zayn en hij wijst naar achter zich. Ik zie Tika langs rennen. Ik loop op Tika af maar dan loop ik ergens tegen aan. Ik doe een stap naar achter en kijk waar ik tegen aan ben gelopen maar ik zie niks. Ik haal mijn schouders op en loop er weer naartoe. Maar weer, er zit iet onzichtbaars voor. Ik hou mijn handen er tegen aan en ik hoor Louis keihard lachen. Ik kijk achterom naar Louis die ik een dode blik geef. Hij stopt meteen met lachen 'Wat is dit?' vraag ik terwijl ik de andere jongens aankijk. 'Dat is glas.' zegt Louis tewijl hij zijn lach probeert in te houden. Zayn komt naar me toe gelopen en schuift het glas weg zodat ik er door kan. 'dankje' zeg ik en ik loop naar Tika. Ze stopt met rennen 'hee Scar!' roept ze en ze stopt met rennen. 'En? hoe vind je het hier?' vraag ik terwijl ik op haar ga zitten. 'Anders' is haar antwoord. 'Ja, anders..' zeg ik afwezig terwijl ik naar Niall kijk. 'Scar?' 'Ja?' zeg ik vlug 'Wil je hier blijven?' vraagt ze terwijl ze me van haar rug af tilt en voor haar neerzet. 'Uhm, nu ik hier ben heb ik het gevoel dat hier iemand is waarbij ik thuishoor. Hier kom ik vandaan.' Ze knikt en loopt weg. Ik ga zitten in kleermakerszit en kijk om me heen. 'Het is hier echt anders.' mompel ik in mezelf. 'Nanananana, ik kan lekker in bomen klimen en jij lekker niet!' hoor ik iemand roepen, als ik omhoog kijk zie ik een kat in de boom met een blafende hond eronder. Ik loop er opaf 'Hallo? wat zijn jullie aan het doen?' vraag ik aan hun 'We zijn tikkertje aan het doen en Floortje is 'm.' zegt de kat en steekt haar tong uit naar de hond genaamd Floortje. 'En wie ben jij dan?' vraag ik aan de kat 'Ik ben Squirrel maar, kan jij ons verstaan?' vraagt ze ongelovig, nu kijk ook Floortje me ongelovig aan. 'Ja' zeg ik simpel 'Ik ben trouwens Scar.' stel ik me voor. 'Leuk je te ontmoeten Scar.' zegt Squirrel en schenkt me een schattige glimlach. 'Scar, kom je?' hoor ik waarschijnlijk Liam roepen. 'Sorry moet gaan jongens, ik zie jullie nog wel.' zeg ik en ik ren weer naar het huis, vlak voor ik naar binnen loop schuif ik eerst dat vervloekte glas opzij.

Reageer (1)

  • WhiteWalls

    Glas, zo vervelend.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen