Ja sorry dat het zo lang duurde.
Had geen tijd enzo. En ik doe even geen plaatjes. Zit op me nieuwe laptop en volgens mij kan me ma daaaro op kijken o.O.
Dus tot ik dat zeker weet even geen plaatjes.
Doei xxx
Reacties?
En zoals je ziet heb ik nieuwe account naam :)!

Bill pov

Het was doodstil in de tourbus op de tv geluiden na. Georg en Gustav zaten op de playstation. Stil zat ik na tedenken over Tom. Over Tom en mij. Dit mag toch niet? Dit is niet normaal. Als iemand hier achterkomt is alles voorbij. Maar wat moeten we dan. Ik wil Tom niet kwijt, maar de band ook niet. En al die fans. Dit gaat zoveel problemen mee brengen, maar ik hou zoveel van hem. Wat moeten we nou doen. Tom is zo belangrijk voor me, maar onze droom die nu is uitgekomen. Geheim houden dat ik van Tom hou dat zou nooit me hele leven lukken. Dat kan ik gewoon niet, maar wie zou het nou accepteren. Niemand toch zeker? Helemaal niemand. We zouden er alleen voor komen te staan. Ik wil niet kiezen. Ik wil Tom bij me voor altijd.
Maar de band wil ik niet stoppen.

Wat moeten we nou doen :(?

Reacties?

Reageer (5)

  • Sick

    Ze moeten hun liefde geheid houden, dat is het beste... hoe moeilijk ook

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel verderxxx

    1 decennium geleden
  • Reallife

    Aww! snel verder!

    1 decennium geleden
  • Glambert

    Er gewoon voor gaan schatjes(A)

    Super;)

    heel snel verder!!!

    xx C

    1 decennium geleden
  • Liesjje

    Awwww <3 ik wil niet dat ze de keuzes moeten maken :(:( Snel verder!!!
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen