Foto bij part 1

danoia noah fondtun pov -

Mam ik ben weg oke ? Naar waar lieverd ?
Mam het is zaterdag ! .Oh ook juist wees voorzichtig he lieverd ! .
Tuurlijk mam! . Ik loop naar buiten waar ik een verhuiswagen zie staan .
Dat werd eens tijd het stond al een jaar te koop .
ik pak mijn fiets en rij naar mijn dansles .


bradley pov-
WOW! hoor ik tristan zeggen en kijk hem vragend aan .
Heb je buurmeisje gezien ?
Je maar vanavond wel . Je hebt geluk ! Waarom ?.ze is prachtig ! ik lach en schud mijn hoofd .

4 uur later ...
Bradley kom je ? Ik kom ! Zeg ik luid en loop mijn moeder snel achterna .
Mam beld aan waarna de deur lachend word open gedaan door 2 kleintjes .
Ik ga tris zo vermoorden er is hier geen meisje ?
Euh sorry maar mijn dochter komt wel wat later ze is naar de dansles maar zet je maar hoor . Zegt de vrouw en glimlacht
ow toch ?? ..


..Mam mag ik naar huis ? Tuurlijk lieverd .
Ik zeg snel gedag en loop naar de deur die ik open trek waardoor ik tegen iemand bots en haar zij vallen .
Euh sorry .Zeg ik stil en help haar recht .
Waarom ben je in mijn huis ? Ik kijk haar beschaamd aan en zeg stotterend dat ik haar nieuw buurjongen ben .
je hoeft niet te stotteren hoor .zegt ze lachend terug ik grinnik en steek mijn hand uit bradley .
Danoia zegt ze me terug doet mijn hand naar benden en geeft me een kus op de wang .
Ben je morgen thuis ? ik knik en zie haar lachend kijken . Ik kom wel eens langs .zegt ze waardoor ik lachend over het muurtje spring .
isgoed ! Zeg ik lachend en loop naar binnen .
Ik laat me zakken en stuur een berichtje naar tristan ....Heb haar ontmoet ze is echt geweldig !!!! x)) B

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen