Het Concert !!
p.s. we zijn v.i.p.
gapend word ik wakker, vermoeid wrijf ik in mijn ogen en laat ik mijn schema van de dag even doordringen, langzaam stap ik mijn bed uit en pak mijn Ipod van de oplader. Half 7, ARE YOU FREAKING KIDING ME?! met een jump spring ik letterlijk me bed weer in, nog even slapen... na lang te liggen woelen geef ik het op en sla de deken opnieuw van me af en doe me Ipod in me zak. strompelend loop ik de trap af en loop naar beneden, daar komt mijn hond kwispelend op me afgerend, na 2 minuten staat ie nog steeds enthousiast rondje's om me heen te lopen ''gast,doe rustig het is godverdomme ochtend'' mompel ik schoor en loop door naar de keuken, ik pak de thee zetter en een chocolade-vanille muffin en leg de muffin op mijn bord en zet de thee koker aan, zuchtend pak ik een beker en zet hem neer op het aanrecht, ik pak 2 suikerklontje's en Earl grey en doe het allemaal in het glas. pling. een halve meter schiet ik de lucht in, juzus ik blijf echt altijd schrikken van dat ding. snel giet ik het in de beker en roer het. snel gooi ik het thee zakje in de gootsteen en loop naar de woonkamer (zo'n beetje. MELDING. staat er in het groot bij me Ipod. Vandaag one direction concert. bijna proest ik me thee over de tafel uit. YAAAAAY , eindelijk. shit ik heb nog maar 9 uur! roep ik en ren als een speer naar boven en neem een douche met batmuts (haar in vlecht voor krul) , me lijf was ik goed. grondig droog ik me af en ga me helemaalklaar maken...
tijdsprong van 9 uur
helemaal beauty stap ik de auto in op naar Megan en Janna. in de ziggo dome
een begeleidster laat ons de lift in en drukt op de 2de verdieping ''urgg ik haat liften'' zeg ik zuchtend terwijl ik me draaierig voel ''je bent al boven'' zegt Megan ''maar die 10 seconden waren heel moeilijk'' zeg ik terwijl ik me'n handen overdreven op mijn hart leg en een pruillip trek ''aawhh'' zegt Janna en loopt als een gek op het buffet af, snel loop ik achter de'r aan en pak w\at eten in het concert zaal
''HOLLY HARRY'' zeggen Janna en ik tegelijk al we de grootste zaal ooit zien. we gaan op onze plakken zitten en wachten op het voorprogramma. Camryn. nu komt ONE DIRECTION
little things
kiss you
live while we young
Teenage dirthbag
one way or another
up all night+intro
my dream come treu XOXO
Er zijn nog geen reacties.