Vanuit Rein:

'Ik hoop echt dat het goed komt met Lisa en dat ze haar snel vinden' zeg ik. 'Waarom? niemand mag haar' zegt Daphne. 'Nou, ik mag Lisa wel' zegt Marieke. 'Ja, en ik ook' zeggen Daan en Nils tegelijk. 'Iedereen mag Lisa, behalve jij blijkbaar' zegt Owen. *TRING TRING* 'Hallo, met Marieke' 'OMG, echt waar' 'Das super, kom snel terug naar het huisje' 'Tot zo' zegt Marieke en ze hangt op. 'Wie was dat?' vraagt Daan. 'Dat was Sabiene, ze hebben Lisa gevonden, en komen nu weer naar ons' zegt Marieke. 'Oh jammer' zegt Daphne die naar de slaapkamer loopt. 'Wat is er mis met haar?' vraagt Nils. 'Weer ik niet, ze doet vreemd zins dat Owen weer gevonden is' zeg ik. 'Ik ga we even met Daphne praten"zegt Marieke Daan en Owen kijken elkaar aan. 'Owen, weet jij iets?' vraag ik. 'Nee, waarom zou ik iets moeten weten' vraagt Owen. 'Nou, je keek Daan aan met zo een klik van *ZouHetWaarZijn* zegmaar' zeg ik. 'Nou, toen owen zegmaar ontvoert was, toen had hij tegen Marieke gezegt dat hij naar de wc ging, maar dat heeft ze nooit gezegt' zegt Daan. 'En toen ik ontvoert werd, hoorde ik ze aan de telefoon 'Daphne' zeggen' zegt Owen. 'Dus jullie verdenken mijn meisje van de ontvoering?' zeggen Nils en Rein tegelijk. 'Neej, maar het is wel een beetje toevallig' zegt Owen. 'We zijn er' zegt Ales die naar binnen komt lopen met Lisa en Sabiene. 'Is het waar wat Daphne zei?' vraagt Lisa. 'Wat zei ze?' vraag ik. 'Dat jullie mij niet mogen? en zeg het maar eerlijk' zegt Lisa. 'We mogen je wel, je bent een schat van een meid' zegt Daan. 'Ahw dankje' zegt Lisa en ze geeft Daan een knuffel. 'Ohw, jij bent er ook weer' zegt Daphne. 'Ja, en hoe kun jij zeggen dan Ales het wilt uit maken' zegt Lisa. 'Ales en ik hebben gezoend toen jij weg was' zegt Daphne arrogant. 'WAT?!' zeg ik. 'Ja, sorry het is zo' zegt Daphne. 'Whow, nu ga jij echt te ver, ik heb nooit met je gezoend' zegt Ales. 'Ah, ontkenningsfase' zegt Daphne. 'Daphne kan ik je even spreken' zeg ik. 'Ja is goed' zegt Daphne en ze loopt achter me de slaapkamer in. 'Daf, wat is er met je?' vraag ik. 'Niks' zegt Daphne. 'Waarom doe je zo boos tegen Lisa?' vraag ik. 'Ze is een arrogante bitch, en die mensen mag ik niet' zegt Daphne. 'Je bent verandert' zeg ik. 'Nee hoor, je leert me beter kennen' zegt Dapnne. 'En je hebt dus met Alessandro gezoend?' vraag ik. 'Jaa, en het was lekker, veel beter dan jou' zegt Daphne. 'GVD daphne, je bent echt verandert, het is uit!' schreeuw ik en loop de kamer uit. 'Eindelijk, kan ik eindelijk weer met Melvin gaan' zegt Daphne. Ik ben zo boos dat ik haar een klap in der gezicht geef. 'Je hebt gvd al die tijd gelogen' zeg ik. 'Ja, en Marieke hoort ook bij ons' zegt Daphne. 'WAT?!' zeg ik. 'Je hoort me wel' zegt Daphne. 'Sirieus pak je spullen en ga lekker naar die vriend van je' zeg ik. 'Zal ik doen' zegt Daphne. Ik loop naar de andere en ga op de bank zitten. 'Ruzie met Daphne?' vraagt Owen. 'Nee, het is uit' zeg ik en zet de tv aan. 'Jongens, het was leuk met jullie' zegt Daphne met haar tas in haar hand. 'Ga je weg?' vraagt Marieke. 'Ja, en je hebt je werk goed gedaan, spreek je nog wel' zegt Daphne, Marieke kijkt bang, En Daphne loopt naar buiten waar het nog steeds regent. 'Ik ga je missen' zeg ik zacht en ik krijg tranen in me ogen. 'We zijn er voor je' zegt Marieke. 'Jij moet ook je mond houden' zegt Rein tegen Marieke. 'Rein, doe eens normaal. ze heeft niks gedaan' zegt Nils. 'Ja dat denken jullie' zeg ik. 'Rein, wat heeft Daphne je vertelt?' vraagt Marieke. 'Wil je het zelf vertellen of zal ik dat doen?' vraag ik. 'Ik zal het precies vertellen hoe het is gegaan' zegt Marieke.


Vanuit Marieke:

'Ik was met Daphne, en ze zij dat ze hulp nodig had dus ik wou haar wel helpen. Ze zij dat we Mainstreet uit elkaar moesten halen, want dat moest van Melvin. Ik wou niet mee doen, maar de dwong me, ze had een pistool, en als ik niet mee ging werken, zou ze me dood schieten. Ik had geen keus, Ik moest zorgen dat ze alleen waren, en dan zou Melvin ze ontvoeren en ergens naar toe brengen. Ik was zo bang' zeg ik huilend. Nils staat op en komt naast me zitten en geeft me een knuffel. 'Doe maar rustig, ik ben niet boos op je' zegt Nils. 'Dankje' zeg ik en geef hem een kus. 'En jij geloofd dat onzin verhaal?' vraagt Rein boos. 'Jaa, jij niet dan?' vraagt Nils. 'Nee, ze is liegt' zegt Rein. 'Rein 1 ding, ik heb de waarheid vertelt, en als jij dat niet geloofd, dan is het jammer' zeg ik. 'Jongens, waar is Lisa en Sabiene?' vraagt Owen opeens. 'Rustig, die zij naar het restaurant gegaan' zegt Daan. 'Oke' zegt Owen. 'Nou, ik denk dat iedereen je geloofd' zegt Joline en iedereen knikt. 'Dankje wel, en het spijt me zo erg' zeg ik en ik geef iedereen een knuffel.



Vanuit Lisa:

"Hoe kon hij zoenen met Daphne, die vieze hoer' zeg ik. 'Lies, het is niet waar' zegt Sabiene. 'Als het niet waar is, waarom zegt Daphne het dan?' vraag ik. 'Omdat ze gewoon stront jaloers is op je' zegt Sabiene. 'Hahah, jaloers? op mij? waarom zou ze jaloers zijn op zo een lelijk kind als mij?' vraag ik. 'Jij en lelijk? je bent super mooi, ik wou dat ik jou was' zegt Sabiene. 'Waarom kijk hoe dik ik ben' zeg ik. 'Lieve schat je bent niet dik, je bent juist super mooi' zegt Sabiene. 'Ahw, dankje maar jij bent ook mooi' zeg ik. 'Nee, dat ben ik niet' zegt Sabiene. 'Echtwel' zeg ik. 'Als jij dat vind, maar ik weet zelf dat het niet zo is' zegt Sabiene. 'Lisa, alsjeblieft geloof niet wat daphne zei, ik heb nooit met die trut gezoend' zegt ales. 'Weet ik' zeg ik en geef Ales een zoen.

Reageer (1)

  • YasmineLovex

    snel verder is een mooi verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen