Foto bij Battle 6.3

AAAH! Vandaag is het zo ver. Concert in OBERHAUSEN!! Ohyeaahhh!
Van OneDirection ofcourse!!
Heel eerlijk gezegd besef ik het me niet. Pas als ik ze zie zal ik waarschijnlijk denken, he dat is One Direction. Cooowl. Maar dan iets meer fangirling.
Ohwell, haha

'Je was haar al kwijt toen je haar voor het eerst zag. Dus ga nou niet zo heldhaftig doen door te zeggen dat je van haar houdt. Ik weet dat je dat doet, maar laat me je dit dan vragen. Waarom laat je het niet merken? Waarom heb je haar dit aangedaan?'
Ik blijf stil. Hoe kan ik hierop antwoorden. Precies, niet dus. Ik staar voor me uit en probeer een antwoord te bedenken. Maar mijn gedachten zijn leeg. Net zoals mijn hart.
'Ik ben harteloos. Dat weet ik. Maar jij, jij bent net zo erg. Jij liet haar alleen op het moment dat ze je nodig had. En nu is ze weg. Verdwenen. Je weet dat mensen haar nodig hebben, waaronder jij en ik.'
Ik heb een plan. En nu is het dus de vraag of hij mee gaat werken.
'Ze heeft mij niet nodig.' Zegt Jake. 'Ze kan het prima alleen. Maar de reden waarom ze weg is, ben ik niet. Oke, deels wel. En deels is het de school en deels haar schuldgevoel. Maar nog een factor ben jij. Want ik weet zeker dat ze dacht als ze jou niet meer zag, dan zou ze geen pijn meer hebben. Dan zou ze je kunnen vergeten.'
Maar daar heeft hij helaas geen gelijk in.
'Ze is me allang vergeten. Ze is allang over me heen.'
'Dat heb je fout, kleine poedel van me. Denk eens na, ze neemt wraak. Waarom?'
'Omdat ze me haat.' Zeg ik simpel.
'Fout.' Zegt Jake. 'Omdat ze je de pijn wil laten voelen die zij voelt. Een nieuwe. Ze haat Caroline, waarom?'
Ik denk even na. 'Omdat ze jullie gebruikte om bij Demi te komen.'
Jake wil zeggen dat ik fout zit, maar houdt zijn mond. Hij kijkt even bedenkelijk. 'Hmm, das ook waar. Maar dat bedoelde ik niet. Ze haat Caroline omdat ze, en dat zal ze nooit toegeven, misschien een beetje jaloers is omdat je voor Caroline koos.'
'Ik heb nooit voor Caroline gekozen!' Ga ik gelijk tegen hem in.
'Dat is het punt niet, Harry! Ze houdt nog van je. Dat is wat ik wil zeggen. Ik haat het echt zo erg. Maar ze houdt van je.'
Wow. Oke, dat had ik niet verwacht.
'Ik moet haar terug halen. Help me alsjeblieft.'
Ik weet dat dit een beeeeetje onverwacht aankwam. Maar ik heb zijn hulp nodig.
'Jij kent haar door en door. En je wil haar zelf ook terug zien. Dus alsjeblieft, help me.'
'Wat krijg ik ervoor terug?' Vraagt Jake.
'DEMI!' Roep ik droog.
'You got a point. Laten we gaan.' Stelt Jake voor.
'Waar gaan we heen?' Vraag ik nieuwsgierig. Waarna Jake zich onbenullig en nog een beetje onder invloed van alcohol, omdraait.
'Hoe moet ik dat weten!'

Reageer (3)

  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Awesomeeeeeeeee!!!!
    X

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super!
    En ik wens je heel veel plezier!
    x.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen