Dag 27 Liveshow
"Welkom dames en heren bij de liveshow.
Wat was het weer voor week in het Big Brother Huis.
Devin, Jon Josep en Helena hebben het huis verlaten terwijl Noortje het huis betreedde.
Ondertussen hebben jullie kunnen stemmen op de 3 genomineerden: Jason,Luna en Juna.
De stemmen zijn geteld en ik vertel ze straks eerst ga ik wat vragen stellen aan de bewoners.
Hallo bewoners, Noortje hoe is het in het huis sinds jij afgelopen week erin bent gekomen".
"Ja het is erg leuk bijna iedereen deed aardig tegen mij en ik heb al een hele goede vriend".
"Derek sinds het vertrek van Jon Josep vorige week ben jij een beetje verdrietig hoe is dat nu"
"Eeehm ja in het begin van de week was ik verdrietig maar sinds Noortje er is ben ik weer vrolijk".
En tot slot Jolie hoe is jouw relatie met Jason tot nu toe.
"Haha we hebben onze ups and down maar we houden van elkaar en horen bij elkaar.
"Oke dankjulliewel. Ik weet dat jullie het gezellig hebben maar ik moet die gezelligheid onderbreken want ik heb hier de uitslag.
Met 57% van de stemmen
Jolie kuste hem gelijk.
Oke dames Juna en Luna een van jullie moet helaas vertrekken.
Met 14% van de stemmen de 4e afvaller is
Mandy begon te huilen.
"Oh wat jammer sorry allemaal Mandy tot ziens ik hoop dat je wint".
"Dit is Big Brother Juna je bent afgevallen verlaat binnen 10 seconden het Big Brother huis".
"Doeg allemaal ik ga jullie missen veel plezier nog in het spel doei doei".
"Dames en Heren laat jullie horen voor afvaller 4: Juna".
Daar kwam ze de trap af zwaaiend naar de mensen nog met de tranen in haar ogen.
"Hoi Juna hoe gaat het "
"Ja ik ben afgevallen he helaas".
"Haha ja ben je erg teleurgesteld"
"Niet echt ik zeg your wine some and you lose soms".
"Met wie had je in het huis een hechte band".
"Vooral met Mandy zij was echt mijn maatje ik was sowieso al niet populair maar zij trok me overal doorheen".
"Dankjewel Juna voor het meedoen".
"Morgen in Big Brother worden er weer 3 mensen genomineerd wie zullen dat zijn we gaan het zien tot morgen".
Er zijn nog geen reacties.