Vanuit Lisa:


Ik ren weg, weg van alles. Hoe kon Ales zo over andere meiden praten, en nog wel waar ik bij sta. heel veel vragen gaan door me hoofd. Nog steeds ren ik ergens heen, maar ik heb geen idee waar heen. Ik kijk op me mobiel 'Fuck, nog 1%' zeg ik zacht. Ik ga zitten op de rand van een brug "het word al donker" denk ik bij mezlef. Ik doe me mobiel in me zak, en kijk in het water naar me zelf, en ik begin te huilen. 'Lisa?' vraagt Daphne. 'Ik draai me om, en veel me tranen weg. 'Wat?' vraag ik. 'Kom we gaan terug naar de andere' zegt Daphne en ze pakt me hand. 'Nee, ik ga echt niet terug' zeg ik en draai me weer om. 'Nou dan niet, ohwja niemand mag jou, en Ales wil het uit maken met je' zegt Daphne arrogant en ze loopt weg. Ik begin nog harder te huilen. 'Waarom moet ik zo lelijk zijn?" vraag ik aan mezelf.



Vanuit Sabiene:

'Waar blijft Daphne' vraag ik. 'Sab, ga rustig op de bank zitten, ze komen er zo aan' zegt Marieke. Ik ga op de bank zitten. 'Ben ik weer' zegt Daphne als ze binnen komt lopen. 'Waar is Lisa?' vragen Ales en ik tegelijk. 'Ohw, ze wou niet mee' zegt Daphne. 'En jij laat haar gewoon alleen?' vraagt Ales boos. 'Ales gast doe rustig" zegt Rein. *BOEMBOEM* 'Shit. dan gaat het ook nog onweren' zegt Nils. 'Ik ga opzoek naar Lisa' zegt Ales. 'Ik ga met je mee' zeg ik. 'Jongens, het regent super hard' zegt Owen. 'Boeit me niks, Lisa is me vriendin' zegt Ales terwel hij zijn jas aantrekt. 'Wees voorzichtig' zegt Owen die me in de ogen kijkt. 'Ja, het zal wel' zeg ik en loop met Ales mee naar buiten. 'Zullen we een fiets pakken' vraagt Ales. 'Is goed' zeg ik en we rennen naar de fietsen toe. 'LISA LISA" schreeuwen Ales en ik. 'Waar is ze?' vraag ik en begin te huilen. 'LISAAA" schreeuwt Ales. 'ales?' horen we een stem. 'Lisa?' zeg ik. We zien iemand op een bankje zitten en we rennen we naar toe. 'Sabiene? Ales?' zeg Lisa. 'OMG' zeg ik en ren naar Lisa. 'Sabiene' zegt Lisa huilend terwel ik sabiene een knuffel geef. 'Lisa, waarom rende je weg?' vraagt Ales. 'Nou en wat moet jij?' vraagt Lisa boos. 'Ben je nog steeds boos om wat ik zij over Kim?' vraagt Ales. 'Je wilt het toch uit maken, doe dat dan' zegt Lisa boos en huilend. 'Nee, waarom zou ik het uit maken met jou, je bent me alles' zegt Ales. 'He? Maar.. Daphne...?' vragt Lisa. 'Wat is er met Daphne?' vraagt Ales. 'Lisa?' vraag ik. 'Ik.....ik voel me duizelig' zegt Lisa en voor we het weten licht Lisa op de grond.........







Alsjeblieft reageer even of je me verhaal leuk vind of tweet me even wat je van me verhaal vind: @xsabiene_xx

Reageer (3)

  • JustxXaviera

    Verdurrrr zeehond ! xox

    1 decennium geleden
  • YasmineLovex

    je verhaal is echt super leuk snel verder gaan !!! x

    1 decennium geleden
  • heyitsmarije

    Leuk! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen