Foto bij Day 8

Heej mensjes,

Ik had gister een slaapfeestje en daarom had ik vandaag echt super lang uitgeslapen.
Toen ik wakker werd gemaakt was ik nog steeds heel moe en mijn zussen dachten dat ik een kater had gehad ofzoiets...
(Het valt wel op om een olifant meetenemen maar het is nog een jonkie en een rode panda is ongeveer even groot als een wasbeer.)

Xx

Ik kijk vol verbazing naar een gegantisch huis dat recht voor mijn neus staat. 'En? wat vind je er van?' vraagt Niall afwachtig 'Ik vind het echt.. wow' zeg ik nogsteeds staarend naar hun leefplek. Hij lacht even 'Zal ik je rondleiden?' vraagt hij lief 'Ja, ik wil alles zien!' zeg ik entoursiast maar toch loopt er kippenvel over mijn hele lichaam. Ik weet niet of het van de zeunuwen komt of van het feit dat het hier 4x zo koud is. Hij pakt mijn arm en zegt meteen: 'Heb je het koud? Je hebt kleren nodig, warme kleren.' Blijkbaar was het dus door de kou, het was hier ook heel koud. Ik knik en volg hem, ik zie hoe Tika, Sagi en Zazul mee gaan met de rest. Zodra hij de deur open heeft gedaan komt er een meisje naar hem toe lopen en geeft hem een knuffel. 'Veilig aangekomen? Waar is Liam' vraagt ze maar voor Niall kan antwoorden is zijn aandacht gericht op mij 'Hallo, wie ben jij?' vraagt ze, ik weet niet goed wat ik moet doen maar gelukkig neemt Niall het van mij over. 'Dit is Scar, we hadden een crash met het vliegtuig en storte neer op haar eiland. Ze heeft ons gered van krokodillen en ik wilde haar laten zien hoe wij leefde.' zegt Niall tegen hem. 'Oooh, Ik, Daniëlle.' zegt ze met overdreven veel handgebaren. Ik kijk haar even raar aan 'Kan ze ons verstaan?' vraagt ze aan Niall. Hij kijkt naar mij met een "laat het maar zien" blik. 'Ja, ik kan jullie verstaan. Ik ben Scar, ik kom van de Zuidelijke zeeën' zeg ik tegen Daniëlle en ik steek mijn hand uit. Ze pakt hem aan en schut hem hevig. 'Aangenaam kennis te maken Scar.' zegt ze en ze laat mijn hand weer los. 'Kan Scar wat kleren van je lenen?' vraagt Niall aan Daniëlle 'Ja tuurlijk, ik ben zo terug.' zegt ze en ze pakt mijn hand en trekt me mee naar boven. Op een of andere manier vertrouw ik haar. Ze rommelt wat in een tas die op de grond staat, ondertussen kijk ik even rond. Dit is niet echt wat ik verwacht had bij haar, het was meer iets voor een jongen. 'Is dit jou kamer?' vraag ik dan toch maar voor de zekerheid. 'Nee dit is Liam's kamer, Liam is mijn vriendje en ik kom als verrassing bij hem logeren.' zegt ze terwijl ze iets gevonden heeft. Ze haalt een strakke zwarte broek, een roze bloesje, een zwartte blazer en wat sierraden uit haar tas en geeft het aan mij. Ik trek het aan en terwijl Daniëlle nog iets uit haar tas vist. 'Dit is make-up, dit dragen meisjes om hunzelf mooier te maken.' legt ze uit terwijl ze een tasje omhoog houd. Ik kijk haar vraagend aan en voor ik iets kan zeggen trekt ze me mee naar de badkamer. 'Ik laat het je zien.' zegt ze en ze pakt allemaal dingen uit het tasje en doet het bij mij op. Als laatst laat ze me het zien in een "Spiegel". Ik was echt blij dat Harry allemaal dingen over hier had uitgelecht anders zou ik me nu dood schikken. Zo zie ik er dus uit 'Daniëlle dit heb je echt heel mooi gedaan.' zeg ik en ik schenk haar een glimlach. 'Tijd om het aan Niall te laten zien.' zegt ze met een grijns.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen