076
Ik rende zo snel als ik kan door de straten van La terug naar mijn hotel, Aan gekomen plofte ik uitgeput op bed. Niall kwam net onder de douch vandaan. "Wat is der met jou gebeurd?" vroeg die me met een verwaande blik. "Uhmm moest ik het al tegen niall zeggen" dacht ik bij mijn eigen ik wou het zeggen maar toen kwam er opeens een hele andere zin uit mijn mond: "Oh ik heb even buiten rond weeste rennen mooie stad." niall keek me raar aan: " en daarom heb je shoptassen bij je en je normale kleren aan?" ik begon te blozen. "Dat is is een keer wat anders he!" zei ik met een fake smile. Ik stond op en liep naar de badkamer om me te verfrissen. "Weet je het zeker?" vroeg niall me onzeker, Ik keek naar mijn slippers en vroeg niall of die melayn en taylor even wou halen. hij stond op en liep shirtless de gang in opweg naar de andere hotel kamers. ik deed het water van mijn gezicht en ging op een stoel zitten. "wat is er!" schreeuwde melayn overstuur toen ze mijn hotel kamer binnen kwam. Ik schok van der omdat ik even helemaal in mijn eigen wereld zat. "Uhm oke niet schrikken." zei ik met een bange stem. taylor en niall keken me bang aan, Hier kon ik dus niet tegen waarom altijd ik! "wat!" zei melayn haastig. "Ik ben revey tegen gekomen in de starbucks hij woont nu voortaan in La nouja dat zei die dan" Liam die in de deur opening stond en alles had gehoord antwoorden toen alles stil was " Oh hij achtervolgt je omdat die je nog Steens leuk vind" Ik keek hem geschrokken aan. "Dat zal toch niet" zei taylor met angst in der stem. niall zat voor zich uit te staren hij pakte een random shirt uit zn koffer en liep weg. "Niall wacht!" schreeuwde ik. Liam hield me tegen en stelde me gerust "Laat hem maar even" zei liam met rust in zn stem tegen me. Harry die net door de gang liep met een banaan in zn handen liep tegen niall aan "Oh sorry maat" zei harry niall keek hem boos aan en liep de deur uit. harry kwam verbaasd onze kant op. "Wat is der met hem" taylor wringde zich tussen mij en melayn door en pakte harrys hand ze knikte naar me en liep vervolgens weg met harry om het verhaal uit te leggen.
Reageer (2)
OMG DRAMA.
1 decennium geledenomg... ik heb gewoon een bang gevoel hiervan!
1 decennium geleden