HOOFDSTUK 21 Perrie:
IK zag Dat Daan naar lois rende.OMG wat. IK zag dat die meisjes ana het andere kant van de plas stonden. Ik liep woedend naar der toe.
Stomme trut,hoe durf je mijn vriendin bijna te vermoorden,en te bedreigen!' *: OMG,en dat zeg jij,Owen kan vele beter krijgen. Perrie: Je bedoelt jezelf zeker,OMG. Emma: ohnee,bella perrie staat bij die meiden,dat komt niet goed.''KOM! Emma en Bella renden als een snelle vos naar me toe.Owen Nils en Rein zagen het en dachten wat gebeurt daar nou. Het meisje gaf me een klap op men gezicht. Perrie: OOH,NU GA JE ERAAN! De andere jongens en lois renden ook naar me toe. Emma: perrie kom stop. IK sleurde het meisje mee,en duwde haar van de steiger af het water in.stom Rot kind dat je bent!'riep ze. IK wou weglopen maar ze trok aan men benen,en drukte me onder water. Bella: WE MOETEN IEDS DOEN NU! Het meisje klom uit het water en,duwde de jongens van Mainstreet aan de kant,en rende met haar vriendinnen het park uit. Waar is Perrie?'zei bella. lois: OMG,ZE LIGT NOG ONDER WATER,doe ieds. Owen sprong het water in en zocht haar,der voet zat vast tussen 2 stenen. Ze kon bijna gene lucht meer halen. Owen trok zohard der voet eruit,zodat hij losging. hij pakte haar op en tilde der het water uit. De anderen renden naar me toe. Rein: geef der mondopmond beademing dan Owen! Owen deed voorzichting zijn lippen op de mijne. Ik ging rechtop zitten,en spuugde alle water uit men mond. Perrie: KUCH,KUCH. Lois omhalde me en zei: Dankje Perrie je bent echt een supah vriendin. Perrie: daar zijn vrienden tog voor. We liepen met zen allen terug naar het veldje met de tent. Ik zat bij Owen op de rug. hij's zo lief. Bij de hegg zette hij me neer. Iedereen was al door de hegg heen behalve wij. Owen hield zijn handen bij mn heupen.zijn lippen kwamen dichterbij,en hij zoende me.Een paar Min'later liepen wij ook door de hegg heen,Morgen moesten we alweer naar huis:( Gelukkig woonde ik vlakbij Owen,zodat ik hem super Vaak kon zien. Bella had nog 2 weken vakantie,en Rein ook. Dus bella ging met Rein mee naar huis. Emma kon zo met Perrie mee als ze Nils wou zien. Maandag begon school weer voor Daan en Lois.
Er zijn nog geen reacties.