HOOFDSTUK 20 Lois:
Iedereen had onder zijn/haar kleding,het zwemkleding al aan.We liepen over de straat met zen 8en,naar de grote plas.
Toen we aankwamen was het nog rustig.We betaalden ons entree en liepen door een klein bos,toen we een grote plas zagen met zand erom heen. We zochten de mooiste plek uit en legden onze handdoen neer.Ik kwam erachter dat ik mn zwemkleding was vergeten,en had het al tegen de anderen gezegt.Daan kwam naast me liggen en zei: Ik kom gezellig bij mn meisje zitten:) De zon scheen vel,en ik pakte mn phone. vannachtend had Daan een foto van mij on Instagram gezet,dus effe de reacties kijken. Mijn ogen rolden over alle reacties,er waren 9 mensen die het schattig vonden,maar de andere 6 schreven alleen lelijke dingen. Daan keek ondertussen mee,en zag dat er een traan over mn wang rolde. Daan: trek je er maar niks van aan,ze zijn gwn jaloers.''en de andere 9 vinden het leuk:) IK zag dat er bij de ingang ene paar meiden aan kwamen met ene Mainstreet truitje.Ze wouden deze kant op lopen,maar de bewaker hield ze tegen.Ik zei tegen Daan dat ik wat ijsjes ging halen,en liep naar de ijskar. Zo zo nu voel je je zeker stoer he,lelijke bitch''hoorde ik een meisje achter me zeggen. Dat was het meisje die 4 lelijke berichten bij de foto op Instag zette. Ik wou weglopen,maar ze hield me in, Ze gooide de ijsjes uit mn handen,en duwde me tegen de muur.Ze bedreigde me dat ik uit Daan's buurt moest blijven,ik dacht dat het onzin was maar toen ze de zakmes uit haar broekzak haalde,Begon ik echt bang te worden.IK wou weg weg van die gek.Toen ze me liet gaan,schopte ze nog een keer in mn buik en gaf me een klap in mn gezicht. Toen liep ze weg met een groepje meiden. IK wou stomme trut roepen,maar dan kreeg ik meer klappen. Toen ik aan kwam lopen zag Daan dat ik bijna inelkaar zakte,en rende naar me toe. Daan: wat is er gebeurd?'waar zijn de ijsjes? Lois: dat...a.dat meisje. Ik begon in barsten uit te snikken. Mijn tranen rolden over mijn zere wang. ik hield mijn handen over mijn buik. Lois: ik heb een trapp..ge..gekregen,au. Daan rende naar de andere toe,en kwam weer terug.
Er zijn nog geen reacties.