Foto bij Hoofdstuk 7

Sorry voor het korte stukje. Ik had gisteren echt geen zin en inspiratie kwam me ook niet helpen.
Dus hopelijk is het niet te slecht! Xx
Enjoy!

P.s. Foto is ons spandoek dat we voor 1D hadden gemaakt

Louvia POV

Elore is net weg om een leuk praatje te maken met de jongen aan de bar. Hij lijkt het niet echt erg te vinden. Amber en ik houden haar goed in de gaten. Plots draait El zich om en kijkt ons met een pijnlijk gezicht aan waardoor we allebei in de lacht schieten. Elore vormt een kleine 'wtf' met haar lippen voor ze zich weer omdraait. "Arme barjongen, waarschijnlijk verteld Elore weer allemaal onzin." Zeg ik tegen Amber. Ze lacht. Ik weet nog toen we samen gingen shoppen. Plots zei ze: "Wist je dat je 2 moeders kan hebben? Raar idee hé? Stel je voor dat je vader eigenlijk een vrouw is." De verkoopster in de winkel keek ons toen echt raar aan. Ik lach bij de gedachte aan die herinnering. Amber lacht mee, ik ken haar nog maar net en ik vind haar nu al superleuk. "Kijk!" Schreeuwt ze plots terwijl ze naar Elore wijst. "Kijk haar nou. Ze krijgt een drankje! En ze heeft geen geld uit haar schoen genomen! Ze heeft het gekregen!" "Shit, zij moet dus al geen clownschoenen gaan dragen morgen. Nu gaat het nog tussen ons hé Amber." Grijns ik en geef haar een por in haar zij.

Reageer (2)

  • 1DWriter

    Leukleuk

    1 decennium geleden
  • Leeyum4Everr

    Nice stukje!! Snel verderr? :D En ons spandoek was super eh! ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen