Foto bij I Almost Do - Part 10

''He says everything I need to hear and it's like I couldn't ask for anything better.''

De zon schijnt vel door het raam en Taylor word wakker. Het is weekend, maar ze heeft nu al weer zin in school. Dan heeft ze tenminste iets te doen. Ze ziet er tegenop om Ed te zien, maar ze moet wel. Ze loopt naar de ontbijttafel toe en ziet Ed daar al eten. De anderen zijn vast nog aan het slapen. ''Good morning.' Klinkt Ed vrolijk. ''Hey.'' Taylor gaat tegenover hem zitten en kijkt hem twijfelend aan. Ze kan gister niet vergeten, dus ze moet het wel uitpraten. ''We hebben gister bijna gezoend...'' Begint Taylor. Ed kijkt haar serieus aan. ''Ik hou van jou, en jij wees me gewoon af.'' Taylor kijkt hem verbaasd aan. Ed houdt van haar? Dit kan niet waar zijn, het mag niet. Hij weet toch dat ze alleen van Harry houdt? ''Je wist best dat Harry mijn vriendje is.'' Ed begint te lachen. ''Chill Taylor, het is maar een grapje. Ik had gister gedronken dus het zal daar wel aan liggen.'' Taylor voelde zich opgelucht. ''Gelukkig maar.'' Ed neemt een hap van zijn broodje. ''Je ziet er gestrest uit, zo te zien kan je wel wat ontspanning gebruiken.'' Misschien heeft hij wel gelijk, denkt Taylor. Maar het komt gewoon omdat ze nog moet wennen aan alle veranderingen. ''Dus, wat ga jij vandaag doen?'' Vraagt Ed als Taylor niks zegt na zijn opmerking. ''Ik ga misschien even naar de stad, niks bijzonders.'' Ed glimlacht. ''Mooi, dan...'' Maar voordat Ed zijn zin kan afmaken gaat Taylors mobiel af. Ze neemt op terwijl ze zich afvraagt wie haar belt. Het was een onbekend nummer. ''Met Taylor.'' Klinkt het aan de andere kant van de lijn. Ze vraagt zich af hoe Taylor L aan haar nummer is gekomen. ''Oh, jij bent het.'' Hij lacht. ''Dat kan wat enthousiaster.'' Ze heeft al een vermoeden waarom hij haar belt. ''Hoe kom je aan mijn nummer?'' Vraagt ze nieuwsgierig. ''Een goede vriend heeft die aan mij gegeven.'' De enige die haar nummer weet is Ed, dus hij zal het wel gegeven hebben. ''Wil je vandaag mee uit eten?'' Vraagt Taylor Lautner. Ja, haar vermoedens klopten. ''Ik heb al gezegd dat ik veel huiswerk heb.'' Antwoord ze onzeker. ''Volgens Ed heb je dat niet.'' Ze kijkt Ed even geïrriteerd aan. ''Oke dan.'' Ze vindt dit nog steeds oneerlijk tegenover Harry, maar hij komt er toch niet achter. ''Geweldig! Dan haal ik je rond een uur of zes op.'' Er verschijnt een glimlach op haar gezicht. Eigenlijk vindt ze dit wel leuk. ''Tot vanavond.'' Nadat hij haar ook gedag heeft gezegd hangt ze op. ''Waarom heb je mijn nummer aan hem gegeven?'' Vraagt Taylor aan Ed. ''Bedankt me later maar, je ziet er nu al vrolijker uit.''

Het is inmiddels al middag en Taylor kijkt naar haar kleding. Ze heeft geen idee wat ze moet dragen. Moet ze voor een jurk gaan, of gewoon simpel een blouse met een leuke broek? Over een paar uur word ze opgehaald, dus ze heeft genoeg tijd om een keuze te maken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen