Foto bij III

2 stukjes op 1 dag?!?!?! wtf omfg, ja ik heb inspiratie, fuck of. Ik wil jullie even een link geven over de fanfic over Dan Howell, want of jullie kennen hem niet of jullie hebben het vorige hoofdstuk de inleiding niet gelezen, maar serieus, --> Dan Howell - List of reasons why I'm an awful human being <-- klik op de link en laat me dan weten of een fanfic over hem 'gewild' is op Quizlet, want persoonlijk denk ik van wel, want ik ben verliefd op deze gast (don't judge me, jullie hebben allemaal hetzelfde met 1D, fuck of). Ja, jongens, ik scheld veel, vooral met 'fuck of' en ik heb een amazing quote: 'don't sass me'. Als je weet waar dat van is, dan ben je awesome. Zowiezo alle danosaurs moeten weten waar dat vandaan komt, zo niet, klik --> Emma Blackery - Aske Emma #5 (part 1) en deze is ook leuk --> Emma Blackery - Ask Emma #4 ja ik ben youtube verslaafd, don't judge me. Ik geef jullie te veel links, oké, laten we serieus met het verhaal beginnen. Serieus?! Ja, serieus...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • XMusicBeatsX

    Dit is super! Omg! Echt kei gaaaf!
    Woon jij toevallig in Eindhoven?
    Want ik woon in Veldhoven ^^

    1 decennium geleden
  • AlienStar

    Hazzaaaaaa! Je schrijft super! Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • LotteHoranx

    I'm in Love with this story ! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen