Hundred and One
*Zoey Miller
Nadat we elkaar meermaals onder water hadden geduwd besloten we dat het welletjes was geweest. Eigenlijk besloot Harry dat, omdat ik een vrij genadeloze tegenstander was. Met een grijns kwamen we uit het meer en wikkelde ik me meteen weer in in mijn handdoek terwijl Harry zich naast me neer vleide. Ik staarde naar zijn perfecte gelaatstrekken die nog nat waren van het zwemmen. Met zijn ogen gesloten sloeg hij een arm om me heen en legde ik meteen mijn hoofd te rusten op zijn gespierde biceps terwijl ik naar hem bleef kijken. Hij hield me niet stevig vast zoals hij dat altijd deed, maar liet zijn hand gewoon losjes over mij zij liggen om te laten weten dat hij er was. Blijkbaar had ik hem behoorlijk uitgeput. Zijn haar zag er raar uit wanneer het nat was. Normaal gezien was het een reusachtige, ontembare warboel van chocoladebruine lokken die alle kanten uitstaken en nu kleefde het golvend aan zijn hoofd. Zijn borstkas ging langzaam omhoog en omlaag vergezeld door het getokkel van zijn vingers op een rustige, niet-bestaande beat. Plotseling opende hij zijn ogen en keek me zijlings aan. 'Zit er iets op mijn gezicht of zo? Je staart nogal...' grijnsde hij zachtjes. 'Op je lippen, laat me het eraf halen.' Ik boog me naar hem toe om hem een lange kus te geven die al snel evolueerde in een tongzoen. 'Het is weg.' glimlachte ik toen we eindelijk van elkaar wegtrokken. 'Ben je daar zeker van? Misschien moeten we dat toch nog een keertje doen.' Ik liet een diepe genietende zucht horen voor ik mezelf weer neerlegde op zijn schouder en diep inademde. Hij rook heerlijk. Naar een of andere cologne die wat was weggespoeld door het zwemmen. 'Dit voelt heerlijk.' zuchtte Harry. 'Ja, hé. Je ligt lekker, trouwens.'
'Niet alleen dit. Gewoon bij jou zijn in het algemeen voelt heerlijk.' fluisterde hij tegen mijn voorhoofd voor hij er een kus op gaf.
'Wauw, jij bent cheesy.' giechelde ik. 'Misschien, een beetje, maar ik meen het wel.' zei hij. Hij tilde met zijn wijsvinger mijn hoofd op aan mijn kin zodat ik hem in de ogen keek voordat hij me opnieuw een kus op de mond gaf.
Stukje honderd en een. Sorry dat ik zo weinig post tegenwoordig, maar ik heb het echt ontzettend druk. En sorry dat ik er zo vaak mijn excuses voor aanbied ook, ik begin mezelf er ook een beetje mee te irriteren hoor.
Ik ben nog steeds aan het werken aan mijn drie projecten (4 ondertussen. Dank u, meneer Van Tendeloo ) Bovendien zijn er deze week een heleboel verjaardagen geweest, het lijkt wel alsof de helft van mijn familie en vrienden verjaart in mei. Hond, andere hond, paard, neefje, nichtje, 12 vriendinnen, 4 vrienden en vandaag mijn broertje. Is er iemand van jullie deze maand jarig? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Oh, en dan nog dit: wie is er naar het concert van 1D geweest of gaat er vanavond heen? Ik had geen tickets en ik zal het mezelf voor eeuwig en altijd kwalijk nemen. Al mijn vrienden zijn wel geweest en ik zat thuis depressief met een grote pot ijs naar de video diary's te kijken. FML haha
Reageer (3)
ik ben ook niet geweest, had geen kaartjes kunnen krijgen,, en toen zat ik daar helemaal verdrietig en depressief terwijl mn vriendinnen wel waren geweest,, maar gelukkig was daar opeens mn vriendje die me kwam troosten,, hahaahah
1 decennium geledensnellverderr<3
me is lonely 2, heb uren naar livestreams zitten zoeken, ik ben nu depressief ofso
1 decennium geledenhuil ik ben er ook niet geweest en ik had ook ijs gegeten, Cookie Dough zo lekker!
1 decennium geledenMaar ga snel verder xx