Foto bij Chapter 29

AAAAAAHH Gister dus in Antwerpen bij het concert geweest!
Zaten super dichtbij het middenpodium waar ze ruim een kwartier stonden en ook twitter questions deden :D
Ik heb gewoon de hele tijd met Harry staan flirten... Ik kreeg oogcontact en hij bleef me echt best lang aanstaren, toen moest ik heel ondeugend lachen waardoor hij ook zijn scheve glimlach opzette, hoe sexy! Daarna heeft hij wel 3x omgekeken en elke keer weer mij opzoeken en me lang aankijken..
Vervolgens deden ze even een opdracht en het eerste wat die doet als hij klaar is, is weer mijn kant op kijken en weer me recht aan kijken. Bloedserieus.
Daarna zongen ze Last first kiss, en bij het zinnetje I wanna be you're last first kiss kijkt hij me echt gewoon weer de hele tijd recht aan met zijn twinkeloogjes.
Al met al ik had echt een top avond! Uit 18.000 meisjes stond die best een tijd met MIJ te flirten wiehoeeeee.

Zijn jullie blij voor me? (A)
P.S. GIF hier boven is dus van gister!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • TheDuchess

    Was jij er ook? :)
    Ik heb wel foto's ja, maar moet ze nog even uploaden haha

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    (H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Heb je soms dichte fotos?

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    omg omg omg harry was gewoon me u aant flirten.. Woooow zo jaloers nu :) ahah ma nee kben wel super blij dak ze gezien eb :)

    1 decennium geleden
  • TheDuchess

    Haha ja 100% zeker, elke keer als die naar me keek glimlachte ik even en dan zag ik meteen bij hem ook een brutaal glimlachje, m'n vriendin zag het ook steeds en die was dik jaloers

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen