'Waarom stalk je me?'Vroeg ik.
'Waarom ren je voor me weg?' Kaatste hij terug.
'Ik heb er alle redenen voor.'
'En ik dus ook.'
'Oh ja welke redenen had je om ons achter te laten terwijl transformeerde in dit verschrikkelijke wezen.'
Daar dacht hij diep over na.
'Precies je hebt geen redenen dus laat me nu met rust ik heb belangrijkere zaken te doen.'Ik wou me om draaide maar hij pakte me arm vast. 'Laat me los.'Ik gaf een duw tegen zijn borst en hij viel naar beneden van de berg af. 'Kut!' Zo snel als ik kon renden ik terug.

De volgende ochtend was ik in Forks om precies te zijn bij me huis.
'Cat!' Scarlett vloog naar buiten en omhelsde me daar achter verschenen Carlisle en Esmé.
'Scar kan ik met je praten?'Vroeg ik. 'Onder vier ogen.'Ze knikte en samen liepen we een heel eind het bos in.
'Wat is er?' Vroeg ze.
'Ik heb Edward van een berg af geflikkerd.'
'High-five sis.'Ze hield haar hand omhoog.
'Nee, hoe moet ik dit aan Esmé vertellen ik kan moeilijk naar haar toe lopen en zeggen: "Hey Esmé ik heb je zoon van een berg afgeflikkerd, misschien is hij nu dood wees alsjeblieft niet boos op me." Dan vermoordt ze me al helemaal.'
'Relax, maar vertel waarom?'
'Hij pakte me vast en dat wou ik niet dus duwde ik hem van de berg af.'
'Trouwens hij kan helemaal niet dood zijn.'
'Boeien ik heb hem van die berg af geflikkerd.'Half in paniek liep ik heen en weer door het bos.
'Oké relax haal adem.'Ik haalde diep adem. 'En nu meekomen.'
Voor dat ik kon protesteren trok ze me al met zich mee.

Reageer (3)

  • Katalante

    How Cute??

    Ze is bezorgd om hem....

    REAL LOVE<333

    1 decennium geleden
  • Katalante

    Wuhahah

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen