Harry pov.
Ik pakte Cheryl d'r hand en begeleide haar naar boven.
Het moest nu gewoon. We liepen de kamer in en ik sloot de deur achter haar.
Ze ging zitten en speelde een beetje met haar vingers, shit wat een ongemakkelijk moment.
''Het is beter als we hier mee stoppen,het ligt niet aan jou maar m'n gevoel is gewoon weg.''
Haar blik veranderde, ze frummelde aan haar vinger en legde de ring op het nachtkastje.
Die ring had ik voor haar gekocht toen we het een jaar hadden.
''Denk je dat ik het niet door had,zoveel momenten dat je vaag deed !'' schreeuwde ze.
Ik liep naar beneden. Als ze dit al wist had ze d'r bek open moeten trekken.
''Heb je het eindelijk gezegt ?'' Niall stond voor me en keek nieuwsgierig ''Ja, dit is zoiezo beter,''.
Hij keek me begrijpend aan en aan de bonken te horen liep Cheryl naar beneden.
''Doei.'' ze liet de deur achter zich dicht vallen.Eindelijk een keer rust in plaats al dat gezeik aan te horen.
Niall keek naar me en we schoten te gelijk in de lach, ''Wij kunnen ook gewoon wat met elkaar nemen ?'' raar keek ik hem aan.
''Jaja zou je wel willen hé Horan, weirdo''. Die jongen maakt me dag weer goed.

Reageer (3)

  • Arquitecta

    Ga snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Riley

    lool verder xx.

    1 decennium geleden
  • Addelea

    hahaha, verder !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen