HOOFDSTUK 19 Lois:
Het was de mooiste avond van mn hele leven,Dit kon ik haast wel dromen. Daan tilde me op zijn rug,en zo liepen we terug naar de tent.
Hij deed de tent deur open, en liet me langzaam op mn bed zakken. We keken samen in het rond maar alle slaapzakken waren leeg. Lois: huh hoe kan dat nou? Toen hoorde we een kabaal achter ons de tent in komen. Owen HOOI! 'Rein:hee daar zijn ze. Emma: alloe! Waar waren jullie?'zei Daan. Rein kwam tussen mij en Dana inzitten,en zei: we hebben alles gezien hoor. Lois: wacht dus iedereen was daar dus? Perrie: jah. Nils: we zaten met zen 6en achter een struik ahah. Owen: en was het lekker!? Daan: jonge doe normaal,dat gaat jou echt hellemaal niks aan. Rein: ahah. Iedereen kroop in zn slaapzak en begon te slapen. Perrie had der slaapzak naast die van Owen gelegd in het piepklein hoekje. Ik kroop ook hellemaal in mijn slaapzak,en Daan kroop met zijn slaapzak dicht tegen me aan. hij legde zijn arm om me heen,en viel in slaap. ZzZzZz.
De volgende ochtend: Ik deed mijn ogen open,en zag Daan naast me liggen. haha het was dus tog geen droom. HMmmmm.
Ik rook al geroosterd brood uit de buitenlucht. alle slaapzakken waren leeg behalfe die van Owen en Perrie,die ook nog sliepen.
Goedemorgen schoonheid''Zei Daan. Ik kroop uit mn slaapzak en knuffelde hem,en gaf hem een kus. een paar min later liep Daan met Owen mee de tent uit,die zich gingen wassen. Perrie kroop uit der slaapzak en zei: heejj,kom je mee? ik zei ja en liep met Perrie mee. We hadden ons aangetrokken. Ik had men groene broek aan met een zwart topje een een kort spijker hesje. Perrie en ik deden onze knot uit,en lieten onze lange haren naar beneden vallen. Ik kamde mijn haar,ze waren van natuurlijk al gekrult. Vandaag gaan we Naar een grote plas in het Bos.(entree kost tog maar 2,-) Heb er echt veel zin in,hoppelijk zijn er niet veel Maniacs.
Er zijn nog geen reacties.