HOOFDSTUK 18 Lois:
We hadden een topavond gehad. Iedereen had binnen zijn tandengepoetst. Rechts van mij lag Perrie,lInks van mij lag Daan,Tegenovermij lag Rein,Naast rein Owen,Tegenover Daan lag Bella,Naast haar lag Emma,en tegenover Emma lag Nils. Ik hadden nog even gekletst met zen allen,en gingen toen slapen. IK wou net gaan liggen of ik kreeg een tikje op mijn schouder. Ik draaide me om en zag een briefje. *Vanavond,sterren kijken,1uur? x Daan* Stond erop. Ik schreef op de achterkant: *ja x Lois* en gaf hem aan Daan. Daan las hem en ging weer verder slapen. Ik ging ook slapen want over een uur had ik met daan afgesproken,haha midden in de nacht.......''Ik keek op mn phone en zag er : 00:59 staan. Ik klom voorzichtig uit men slaapzak,deed mn vanss aan,en kroop zo stilletjes moggellijk de tent uit. Ik keek nog effe ene keer goed of iedereen wel sliep,en liep naar het veldje toe waar Daan al stond te wachten.
Daan: heej,kom mee:) Daan pakte mn hand en nam me mee het bos in. Lois: haha dus jij kent hier de weg goed hoppelijk? Daan: tuurlijk,denk ik.''Lois: haha.
IK liep achter Daan aan. Er knalde ieds op mn enkel. Lois: auu. Daan: wat is er? Ik zakte in elkaar en mn tranen rolden over mn wangen van de pijn. Lois: mn enkel,au. Daan rende naar me toe,en hielp me met opstaan maar het lukte niet. Het leek Dana niet goed om nog naar de sterren te kijken,die ook al ene beetje weg waren. Daan: kom maar. Daan trok me omhoog en ik sloeg een arm om zijn nek,en hij hielp me met lopen. Daan knalde bij een grote boom,waar een hart in zat,zoon voet tegen een stronk,en zat nu tegen de boom aan. Ik hielp hem overeind,en we zaten elkaar in de ogen te kijken.''Lois: Daan?,joun blauwe ogen zijn echt mooi. Daan: die van jou zijn mooierder. Hij hield zijn armen bij mn zij. Daan kwam dichterbij en zoende me.
Er zijn nog geen reacties.