Hoofdstuk 5
Laten jullie even in een reactie weten wat jullie ervan vinden? Misschien een kudo'tje? Of abo?
Wie weet komt ze dan nog wel een stukje aanvliegen vandaag...
Enjoy!
P.s. Als je nog een leuk verhaal weet dat ik zeker moet lezen, zet dat dan ook even in reactie. Ik ben verhaalloos en dat is vreselijk saai.
P.s.2. De foto is trouwens een van onze faalacties om leuke foto's te nemen. Ziehier het resultaat.
Elore POV
Amber lijkt me echt een lief meisje. Ik ken haar nog niet zo goed en waarschijnlijk krijg ik daar de kans niet voor aangezien in morgen om 11 uur een vlucht naar Parijs heb. Maar Louvia kan misschien eens met haar afspreken. En ik vraag straks haar nummer en twitter even, zodat we nog contact houden. Ik word uit mijn gedachten gehaald door Louvia en Amber die ma naar de dans loer trekken. "Kom, we gaan dansen." Lacht Amber. Even protesteer ik maar dan laat ik me volledig gaan. Het is mijn laatste vond hier in Doncaster. Die ga ik niet aan-de-kant-staand verpesten. Ik ga lol hebben! Tijdens onze rare danspasjes en bewegingen praten we nog wat door. Amber vertelt ons dat dit de eerste keer is dat ze uitgaat en dat ze dat eerst best wel eng vond. "Oeh, ja, wij zijn echt creepy!" Lacht Louvia en ze maakt er een eng gezicht bij. Wow, dat ziet er gewoon te grappig uit. Zal ik proberen mijn lach in te houden? Ach, who cares! Dit is te grappig! En samen met Amber schiet ik in de lach!
Reageer (4)
CREEPY!! ;P
1 decennium geledenZalige foto trouwes
1 decennium geledenNiall! Snapje dropke? ;d Leuk stukje! Schrijf snel verder, plz!! xx
1 decennium geledenwhooooooo leuk stukjeeeeee
1 decennium geledensnel verder!!!!!!