Zayn prov.

De meiden waren ook in america en een paar dagen geleden had ik voor Melayn een lingerie setje gekocht bij victoria secret, Het leuk me een leuk cadeau om haar mee te verassen en vandaag zou ik het haar geven op onze hotel kamer, Ik had het pakte onder het bed verscholen toen melayn vrolijk de kamer binnen kwam, "Er staan zoveel fans voor het hotel! niet normaal!" zei ze vrolijk toen ze binnen kwam gelopen, "Wat zou ik is aan gaan doen vandaaaaag!" ging ze verder toen ze naar haar kast deur liep, "Ik heb wel iets" zei ik er snel achter aan, "huh?" ze keek me raar aan en ik pakte het victoria secret pakketje onder het bed vandaag, Ze keek me nieuwsgierig aan en pakte het pakketje uit mijn handen, ze begon te glimlachen en pakte het uit.



Ze keek me ondeugend aan en gaf me een kus, Ze pakte de lingerie uit de tas en hield het voor der.. "en?" vroeg ze me "Prachtig!" zei ik toen ik net op wou staan en naar der toe liep kwamen Niall en Louis ons hotel kamer binnen; "WOOOOOOW!" Schreeuwde louis uit Melayn gooide gelijk de lingerie op bed en schoot in de lach, "Mooi hoor!" zei niall lacherig, "Ga naar Jelisa" antwoordde zayn serieus, "Uhm, Eigenlijk wou ik komen zeggen dat we zomenteen naar buiten kunnen, Maar oke!" Louis keek ondeugend rond pakte toen de bh en rende door de hotel gangen, "JULLIE RADEN NOOIT WAT IK NET ZAG! MELAYN EN ZAYN MET EEN BH!!!!!" iedereen deed de deur open en keek naar buiten, Ik rende achter louis aan en toen louis over het tapijt viel ging ik snel boven op hem zitten "Geef terug" zei ik serieus maar lacherig te gelijkertijd Zayn trok de bh over mijn hoofd heen en duwde me van hem af, "MELAYN IN EEN BH!" schreeuwde louis nog lacherige terwijl die bij Liam en danielle de hotel kamer in vluchten.

Reageer (2)

  • MMM

    WHAHAHHAAHHAHA omg ik zie het al voor me!

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah !!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen